01 June 2013

Izgubljene generacije 3 (zagrebačka veza)


Autor: Damir Vučak  

Znao sam!

Kao što to obično bude pri nabrajanju nekih osoba zaboraviš na one najbitnije i sebi najbliže. Neki dan sam pisao o glumcima a prije toga o košarkašima. Rekao sam da mi “halale” one koje sam zaboravio spomenuti ali ja sam sebi ne mogu halaliti što nisam spomenuo dvoje jako značajnih ljudi u mom životu.

Nisam spomenuo jednu od najtalentiranijih mladih glumica koje su ikad kročile na daske BNP-a, Eminu Filipović, sada ima i “priljepak” na prezime pa se preziva i Jurić (udata je za Slavena Jurića, Zeničanina koji drži katedru Hrvatskog jezika na Filozofskom fakultetu u Zagrebu). Ona je, kažu, bila mnogo veći talenat od svog u medijima daleko poznatijeg brata Tarika, ali je odabrala studij Elektrotehnike i sada je zaposlena u Ericssonu Hrvatska.

U postu o košarkašima sam zaboravio spomenuti jednog od svojih najboljih prijatelja Marijana Tomljanovića Mašu. On je također otišao u Zagreb i tamo završio Kemijski fakultet nastavivši tako porodičnu tradiciju pokojnog oca Milana koji je godinama bio jedan od omiljenih profesora na Metalurškom fakultetu u Zenici i mame Ljilje koja je takođe penziju zaradila kao profesorica hemije. Mašo je jedno vrijeme imao uspješnu firmu za proizvodnju prirodne kozmetike Ulola ali ju je nedavno preprodao i radi kao tehnolog u jednoj zagrebačkoj firmi.

Sve su to moji prijatelji od prije rata a u Zagrebu ih ima toliko da se tamo osjećam kao kod svoje kuće. Pored pobrojanih tamo se nalaze i Vladislava Ljuboja Cica koja je zaposlena u Eurohercu, njen brat Danijel (i njega sam slučajno zaboravio) je izuzetno priznat glumac u zagrebačkom ZKM-u a mislim da je njihovim stopama krenula i najmlađa sestra Nikolina.

U Zagrebu je i jedan od mojih najstarijih prijatelja, Zlatko Šestak, koji je zaposlen u Audi centru Zubak auta. U Zagrebu su i Morena i Predrag Gavrić, dvoje vrsnih doktora koji su nastavili stopama svog oca, priznatog zeničkog ginekologa koji je mnoge od nas donio na svijet. Tamo je i Danijela Jolić koja je zaposlena u jednoj od zagrebačkih banaka a i Ajla Hrelja (sada Bralić) koja je završila Arhitektonski fakultet i sada radi kao arhitektica ali ne znam u kojoj firmi.

U Zagreb se odselio i čika VLado Pranjić, legenda zeničkog tenisa koji sa suprugom Helenom i sinom Darkom od početka devedesetih živi u glavnom hrvatskom gradu.

Ima njih još ali za sada ovoliko. Nemojte mi zamjeriti ako sam koga propustio. Ako jesam ispravljam u idućem broju ovog mini feljtona.

0 comments:

Post a Comment