09 June 2013

Izgubljene generacije IV (ostatak ekipe iz Hrvatske)

Autor: Damir Vučak

Prošle sedmice sam pisao o svojim prijateljima i poznanicima koji žive sada u Zagrebu i normalno da mi se omaklo da zaboravim njih nekolicinu. Zaboravih spomenuti Tomislava Kašljevića, managera, čovjeka koji je organizovao desetke uspješnih koncerata u Hrvatskoj i regionu. U Zagrebu počesto radi i obitava (mislim da inače živi u Holandiji) i Tomina sestra Emilija koja ima lanac prodavnica nakita pod imenom Emily K Design. U Zagrebu je i Edin Džananović koji je svjetski poznat pod imenom Edin Karamazov. Čovjek koji nastupa sa svjetski priznatim muzičarima i pjevačima. U Zagrebu su i moje nekada dobre prijateljice Brigita Braovac i Irena Gađe (prezimena su im upisana djevojačka jer ne znam kako se sada prezivaju). Uspješno radi u Zagrebu i Slaven Jekauc, sin pokojnog čika Emila, legende zeničke muzike.

U Istri živi i radi dosta Zeničana. Toni Šestan ima zanimljiv Jazz klub u Puli a sugrađani su mu Davor Dado Pušić i njegova supruga Sanja. U Poreču žive Cico i Gordana Horgas a mislim da je u Istri negdje i Ervin Žerić Žera samo ne znam u kojem tačno gradu.

U Splitu takođe obitava mnogo nekadašnjih Zeničana. Andrea rođ. Boras a sada Ivanišević je od prije rata tamo i udata je za pisca i novinara Ivicu Ivaniševića, nekadašnjeg urednika Feral Tribuna. Tamo je Krunoslav Tolić Tola. Oko Splita i Trogira ima jako mnogo Zeničana a posebno u Trogiru i na Čiovu.

U Orebiću na Pelješcu je živio moj veliki prijatelj, tragično preminuli Dražen Dežulović koji je nastradao u saobraćajki nedugo nakon rata. Na Korčuli je Nenad Rkman a u Dubrovniku su Vlado Ivičević i Ivan Barač za kojeg sam već spomenuo da radi kao doctor - specijalista za uho – grlo - nos.

Mislim da sam ovim pretresao skoro cijelu Hrvatsku i znam da sam sigurno mnoge zaboravio spomenuti ali vas molim da me u komentarima napomenete za njih.

1 comment:

  1. Dražen Dežulović je prije smrti živio i radio u Splitu.

    ReplyDelete