07 March 2010

Rock veterani su pokazali svima da bez „starca nema udarca“




Nikada nisam bio neki fan rock grupe Parni valjak, bez obzira što me za njih veže jedan jako neobičan događaj. Naime, prvi rock koncert u mom životu je bio baš koncert te grupe koji se održao u nekadašnjem Domu kulture, sadašnjem prostoru koji pripada Hrvatskom domu “Kralj Tomislav“. Bila je to neka davna 1978 ili 1979, ne sjećam se tačno. Znam da sam kao klinac bio oduševljen „bukom“ koju su pravili. Nasnimaše se oni albuma i albuma ali nikad ih više nisam pogledao na koncertu. Imao sam nekoliko prilika ali baš mi se nije dalo gledati ih.

Sinoćnji koncert je bio veliko iznenađenje za mene. Ti rock&roll „starci“, band sa najdužim stažom na ovim prostorima je izgledao kao da su na bini šestorica tinejdžera. Aki i Hus imaju po mojoj računici negdje oko 60 godina a nisu prestali sa skakanjem niti jedne minute tokom trosatnog koncerta. Uhvatio sam sebe kako pjevušim hitove Valjka što i nije bilo teško za shvatiti jer vas je njihova energija tjerala na to. Sound je bio fenomenalan, osvijetljenje također a o umjetničkom dojmu ne treba trošiti riječi. Marijan Brkić „Brk“, Bero na klavijaturama i Dražen Šolc na bubnjevima su svoje solo dionice odsvirali do savršenstva. O Akiju i Husu ne treba trošiti riječi jer se ionako o njima sve zna. Zavidna energija koju su nam demonstrirali nikoga nije ostavila ravnodušnim.

Pri odlasku sa koncerta u razgovoru sa starim poznavaocem rock zbilje na ovim prostorima, Josipom Dujmovićem, došli smo do zaključka da je ovo bio najbolji rock koncert u Zenici zadnjih dvadeset godina.


0 comments:

Post a Comment