01 January 2010

Dođe i nova godina

Kada sam počeo raditi ovaj novi projekt nisam pomislio da ću pisati ovoliko o vremenskim prilikama. A kako da ne pišem kada me prvo ovogodišnje jutro dočekalo sa plus 16, temperaturom koja je primjerenija nekim proljetnim mjesecima. Nešto kontam, mi smo i dobar narod kakvu klimu imamo. Prošle sedmice temperaturne razlike unutar 48 sati su bile nevjerovatnih 40 stepeni. Dva dana prije Božića je bilo -19 a na samo Božićno jutro je bilo +21.Što bi rekao jedan moj poznanik: “Na ovakvoj temperaturi se i šaraf pokvari a da neće insan...“. Jutros su bašte u Staroj čaršiji vrvile od ljudi. Sjećam se da je proteklih godina najveći problem bio gdje popiti prvu jutarnju kafu koja liječi novogodišnji mamurluk. Ove godine to nije bio slučaj jer su radile gotovo sve kafane u gradu. Atmosfera mi nikako nije ličila na onu na koju sam navikao nakon burnih dočeka Nove godine. Mislio sam da je to do mene ali sam se ubrzo razuvjerio kroz priču sa mnogim mojim poznanicima koji su novu dočekali u krugu porodice i prijatelja. Oni su istog mišljenja. Ovaj doček je bio mnogo kokuzniji od svih dosadašnjih i to se osjetilo na atmosferi u gradu. Zbog financijske krize nije bilo organiziranog dočeka na trgu ispred kina a ni kafane nisu baš bajno prošle. Sve je to rezultiralo relativno mirnim dočekom gdje su najviše profitirali zaposleni u našim zdravstvenim ustanovama koji su imali relativno mirnu noć. Pirotehnika je radila kao luda i ove godine. U neka doba su se od siline udara petardi počeli paliti alarmi na nekim automobilima i radnjama. Bilo je kao u Bejrutu ali i to je imalo neku pozitivnu stvar jer sam jutros gradom prošao a da nisam vidio niti jednog psa lutalicu. Valjda su se povukli u neke svoje jazbine uplašeni zbog prejake kanonade petardi.

Naša država se pobrinula da na sebi svojstven način svim svojim građanima priredi prelijepo iznenađenje u sami osvit nove godine. Od jutros su cigarete skuplje na trafikama za od prilike 20 procenata. Sada Marlboro košta cijele 4,00 KM a cigarete koje ja pušim su sa 1,80 skočile na 2,20 KM. Morat ću definitivno prestati pušiti. Kad smo već kod zdravijeg života moram spomenuti dvojicu ljudi koji su jutros izmamili osmijehe i nenormalan interes prolaznika. Hamid Begovac i Emilijano „Mile“ Knežević su se danas okupali u Bosni slaveći tako dolazak nove godine. Gospodin Begovac nam je ustvrdio da se on svakog prvog januara kupa u Bosni i da ga to čini znatno zdravijom osobom. Ja mu vjerujem ali se ne bih okupao ni za sve pare ovog svijeta.

Uredništvo našega portala vam želi Sretnu novu godinu i čvrsto vam obećava mnogo zanimljivih tekstova i fotografija.


1 comment:

  1. Zovem se Emir,imam komentar koji nije mozda vezan za temu temu
    Blentovena citam od prvih tekstova,a i Zenica online.Obicno nekomentarisem tekstove,ali sam htio odavno predloziti,mozda na Zenica online ili na "Blentoven" da ponekad objavljujes(jer te cita puno ljudi sirom svijeta)ukratko tekstove o bolesnim ljudima prvenstveno djeci, u Zenici kojima je potrebna novcana pomoc, za lijecenje i sl.Puno je ljudi "vani" koji bi malo potpogli ali neznaju kako.Pozdrav vama svima i sve najbolje u daljnem radu.

    ReplyDelete