14 January 2010

Jeste li već čitali ove tekstove na Zenica Online?

Za par dana će biti puni mjesec od kako je sa radom počeo Zenica-Online. Do sada smo zadovoljni razvojem stranice, a kako sam primijetio još uvijek svi redovni čitaoci Blentovena nisu svratili na Zenica-Online da vide o čemu se tu radi. Zato vam ovdje donosim pregled nekih tekstova sa pomenute stranice koji su pobudili veliko interesovanje čitalaca.

Najčitaniji tekst je bio Intervju sa Sašom Domuzom, ujedno i reportaža o "Djeci Perviza". Intervju sam lično uradio a možete ga pročitati na
"Pervizova djeca 1969 – 2009"

Razgovor sa Saladinom Pašalićem je takođe zainteresovao mnoge. Saladin nam je pričao o sebi i svojim zanimanjima, a sve to možete pročitati na
Razgovor sa Saladinom Pašalićem

Imamo i zanimljivu rubriku, zove se "Intervju 3 u 1". U njoj su na pitanja o tome šta vole i ne vole u Zenici već odgovarali - Safet Mangić, Almir Alić, Harun Bošnjak, Amir Japaur, Siniša Zrnić, dr. Harun Šestić, Jasmin Burić i Zlatan Alispahić. Sve to možete naći na -
Intervju 3 u 1

Zanimljive tekstove o istoriji Zenice nam piše Mirsad Đulbić. Tako imamo priču o bazenima -
Bazeni u Zenici nekad i sad, tu je priča o naselju Kanal - Zenica – naselje Kanal i skretanje toka rijeke Bosne, kao i priča o Zenici iz 1785. godine. Stara i lijepa, vrijedi je pročitati i vidjeti lijepu sliku Kamenog mosta - Zenica – 1785. godine Mirsad nam je pisao i o tome kako je Ivo Andrić boravio u Zenici od 1915. do 1917. godine. Ne znam je li ga neko sreo ali tekst o tome pročitajte ovdje - Ivo Andrić u Zenici 1915-17 g.

Miro Vinduška nas je podsjetio na zeničke alpiniste -
Sjećanje na zeničke alpiniste, a ja sam u skladu sa aktuelnim dešavanjima radio intervju sa studenticama Zdravstvenog fakulteta - Peticijom do priznanja diplome i priču o radnicama RK "Bosna" - Lud, zbunjen, normalan- slučaj radnica RK “Bosna”

Osim toga, imamo i rubriku
"Najave dešavanja" u kojoj bilježimo sve što se u narednim danima treba desiti u Zenici.

A ukoliko imate neki prijedlog, sugestiju ili ideju slobodno nam pišite.

Do idućeg javljanja - veliki pozdrav!

Vaš Blentoven

3 comments:

  1. Whats d point sa blogom I SA zenica on line , samo zbunjujesh puchanstvo ,...prenesite sve na zenica on line i gotovo ,....

    ReplyDelete
  2. Pridruzujem se komentaru, i ja sam skroz zbunjena ne znam vise sta da citam i gdje..Ono na Zenica On line mi je nekako previse natrpano informacijam,podatcima,anketama,kolumnama,skupovima,intervjuima,reklamama,pa komentarima...nekako mi je ono prije bilo ljepse pomalo.. a ne nekako sad sve odjednom udrobljeno..:-( zbunjena sam

    ReplyDelete
  3. Lesi, vrati se ....

    ReplyDelete