17 December 2009

Blentovenov novi projekat

U prošlom post sam najavio novi projekat pa evo došlo je vrijeme da vam ga i zvanično predstavim.

Radi se o web stranici ili portalu Zenica-Online. Nas troje smo se skupili i odlučili napraviti jedan zajednički projekat koji bi Zenici trebao obezbijediti jednu kvalitetnu internet prezentaciju. Nakon godinu dana pisanja Blentovena javila se želja da unaprijedim ovo što radim.

Već tu možete pročitati intervju sa liderom grupe Taxi bend povodom obilježavanja 40 godina Djece Perviza.

Trudićemo se da Zeničanima ponudimo mnogo zanimljivih sadržaja.

Od sada ću malo više pisati tamo, a mislim da će se naći vremena da i ovog Blentovena održim u životu.

Veliki pozdrav i – čitamo se!


P.S. Slobodno recite šta mislite o svemu :)


7 comments:

  1. cestitam i tebi i ekipi i zellim vam dosta uspjeha, sponzora i reklama...to je to!!!!

    "sam mozes da prezivis, ali ako hoces "brand" moras da se udruzis..." skontali ste i to mi je drago!!!
    anonymous4ever

    ReplyDelete
  2. Odlično. Sada ste United!
    Pa dobro dajte malo Vučak razmisliti i o tome da se malo streamate, pa gosti, pa kontakt emisije, pa teme dana i sl....koristite blagodati Skype-a...mislim da bi onda bili potpuni blogeri! Pokušati ćeš sve aktualne stvari iz Zenice dočarati i približiti mnogima na bolji način.

    Tarik M.

    ReplyDelete
  3. Dragi Damire,odlican potez,Vas troje sa urbanim duhom,okom i smislom za humor omogucicete mnogima koji su daleko da budu na pravi nacin iz ljepseg ugla upuceni u desavanja u nasoj maloj kotlini,a i nama koji smo ovdje i ciji mozak radi na slicnim frekvencijama...Sve pohvale Tebi,Hani i Kerimu od mene licno koja sam sticajem okolnosti malo izvan sirih socijalnih zbivanja osim porodice i posla (Japan mi je tek na trecem mjestu kao i nasem Muji hihihi).

    ReplyDelete
  4. Pogledao sam i vrlo zadovoljan. Obzirom na moj mobilitet, dobro će mi doći informacije o filmovima koji se prikazuju u multipleksu. Stavio sam link na Zenica on line u rubriku "Zenica - vijesti iz Zenice" na blog našega udruženja:
    http://osobesainvaliditetom.blogger.ba/
    Pozdrav i svako dobro,
    Mirsad Đulbić

    ReplyDelete
  5. Odlican site, Vucak. Cestitke svima koji su doprinijeli i doprinose istom :-)

    ReplyDelete