14 December 2009

Prvi rođendan Blentovena

E drage moje čitateljke i malo manje dragi čitatelji na današnji dan prije ravno godinu dana sam na nagovor djevojke napravio blog „Blentoven“. U proteklom periodu sam se trudio da vam prezentiram svoje viđenje našeg grada i zbivanja u njemu, nekada i sad. Dobijao sam mnogo pohvala za svoj trud i pisanu riječ ali bilo je i onih koji su uvijek tu da kritikuju. Ovo što vam danas pišem nije neki post i neću vas daviti (malo sam gripozan) ali mi je palo na pamet da obilježim ovaj dan jer je u mom malom životu jako važan.

Takođe vam mogu reći da sa jednom malom ekipom spremam nešto zanimljivo, jedan novi projekat, a o svemu ćete uskoro biti detaljno obaviješteni.

Ostajte mi zdravo i nadam se da je ovo samo prva u nizu godišnjica ovog bloga.

Voli vas vaš Blentoven.



10 comments:

  1. Prijatelju sretan ti 1. rođendan :) eee da je bar :) Ako Bog da dočekao još 70 najmanje, a za početak popravi naslov ;p

    ReplyDelete
  2. Sretan rodjendan, blentavi Damire :-) Nemoj sada da se ulijenis...

    ReplyDelete
  3. cestitam, bilo je vecinom zanimljivo! mene interesira koliko je tocno bilo postova u ovih godinu dana
    vucak, pohvale nam dizu EGO, ali kritike imaju uvijek mjesta ma kakve one bile, zapamti da na njima najvise ucimo, ukoliko znas da slusas/primis sto ti neko zeli reci...ti svojim poslom komuniciras sa publikom. kod ovakve vrste komunikacije osoba/subjekt mora biti i pošiljatelj i primatelj/recepijent informacije/poruke...

    kontam da je iza tebe jedna godina u kojoj si mnogo naucio.... tip's en top's (ili ti kritike i pohvale) su sasvim normalna stvar u svjetu gdje ljudi nesto stvaraju ili o necemu uce, te to prezentiraju publici!!!

    a taj projecat...bilo bi mi drago da je to poniklo iz onog mog komentara koji nisi htio objaviti...

    ReplyDelete
  4. @Kerim i Nijaz- hvala majstori,hvala veliko za čestitke.
    @anonymous- komentare više ne komentarišem,poneki pustim kada sam dobre volje i kada mi se učini da nije napisan sa namjerom da uvrijedi,mene ili nekog drugog.To je moje pravo sve dok ja pišem ovaj blog.A što se tiče projekta to je ideja koju sam odavno htio napraviti.Da si se ponekad potpisao znao bih ti odgovoriti da li si ti uticao na tu moju odluku,ovako ne znam.

    ReplyDelete
  5. želim ti puno sreće u budućem radu u ovom poseljačenom gradu..dobra rima..
    sanjaROB

    ReplyDelete
  6. Cestitke iz tople Australije,samo nastavi sa fantasticnim radom!!Uzivamo citajuci tvoje tekstove.To nam nekako dodje umjesto jutarnjih novina za kafu.Vlado i Renata

    ReplyDelete
  7. Čestitamo!
    Emina, Alisa i Dado

    ReplyDelete
  8. Veliko HVALA i iskrene cestitke iz Melburna.Nadam se da ce biti jos odlicnih tekstova, korektnih komentara, dobronamjernih sugestija...
    Pozdrav i ako mozes da prebacis moju mail adresu do Daria Vucka ili mi posalji njegovu.
    Sretno i radujem se novom postu!!!
    Predo VUJMILOVIC

    ReplyDelete
  9. Vule cestitam i zelim ti jos puno Blentovenovih rodjendana. Veliki pozdrav iz Minneapolis-a!!!

    Muha

    ReplyDelete