08 November 2009

Zenica napokon ima kino

multipleks zenica
Nemalo sam bio iznenađen pozivom jednog zaposlenog u preduzeću „Tropik“ Zenica koji me neki dan pozvao da prisustvujem testnoj projekciji filma u našem novonapravljenom multipleksu „Ekran“. Nisam bio iznenađen pozivom nego činjenicom da se taj „Skadar na Bojani“ ipak završio. H. i ja smo tu subotnju večer odlučili provesti sa prijateljima u ambijentu ustanove koju smo toliko željno iščekivali. Da grad od 130 hiljada stanovnika nema kino je bila sramota koju su čelni ljudi „Tropika“ na radost svih Zeničana napokon ispravili.

Zgrada je u potpunosti renovirana i sam prilaz od trga sada izgleda mnogo ljepše pa se obnovljenim stepenicama kao po crvenom tepihu penjete do samog ulaza u kino. Na sredini ulaznog foajea dominira prostor koji je predviđen za igraonicu društvenih igara (bilijar, stoni nogomet i slične stvari) a ispod njega je prostor koji je namijenjen kao igraonica za djecu. Sa desne i lijeve strane su šankovi koji će vršiti okrepu vječito žednih građana Zenice koji vole da imaju pogled na centralni zenički trg. Na spratu je ogroman prostor koji je predviđen za kafe slastičarnicu i za restoran sa toplom linijom (šta god to trebalo biti) i ono što smo svi toliko željno iščekivali - tri kino dvorane. Iste su napravljene u amfiteatarskom stilu i imaju kapacitete od 80, 120 i 170 mjesta (tako nekako, nemojte mi ove brojke uzimati kao 100% tačne). Koliko sam uspio primijetiti dvorane se osim po broju stolica razlikuju i po boji zidova što sve opet možete pogledati u galeriji slika na „Zenica-blogu“.

Kao „probni“ film smo gledali „Prisilu na brak“ (The proposal) sa Sandrom Bullock i na žalost se nije radilo o DVD projekciji tako da nismo testirali i taj ugođaj. No svejedno, bilo je lijepo ponovo u svom gradu gledati veliki ekran i to sjedeći na mekanim foteljama i moram naglasiti – u toplom kinu (za sve one koje se sjećaju nekadašnjih projekcija iz onog starog).
multipleks zenica
Lično sam zadovoljan sveukupnim izgledom, vidi se da se uložilo dosta novca i truda u sve što je napravljeno. Jedinih par zamjerki koje imam odnose se na mali razmak između redova – bilo bi mnogo ugodnije i komotnije da tu postoji bar još nekih 10 cm. A druga zamjerka se odnosi na veličinu ekrana (ili se tu možda radi o tome da je ekran preblizu). Hoću reći da je meni je bilo malo teško pratiti toliki ekran i sasvim sam siguran da ću prilikom sljedećih posjeta bježati u zadnje redove. U svakom slučaju sve što sam vidio prilikom ove posjete zaslužuje jednu visoku ocjenu.

Glavno i pravo otvaranje je 12. novembra kada će premijerno biti prikazan film „2012“ (dan prije nego u SAD-u). Načuo sam da će cijene karata imati tri verzije – 3, 4 i 5 KM za različite termine. Nadam se da će i pored loše platežne moći Zeničani redovno posjećivati ovaj objekat. Ja znam da hoću i to ne samo zbog filmova nego i zbog ostalih različitih i zanimljivih sadržaja koji se nalaze u njegovom sastavu. „Tropik“ je već odavno stvorio reputaciju koja svima garantuje dobru zabavu.


9 comments:

  1. Jeli 130.000 hiljada stanovnika u gradu ili su ukljucena i sela u tu cifru?

    ReplyDelete
  2. Ovo je informacija sa Wikipedije, mislim da se odnosi na stanovnistvo sa okolnim selima. Moje licno misljenje da Babinaca ima bar pola od toga. U svakom slucaju od '91. nas nije niko prebrojavao tako da ovaj broj treba uzeti sa rezervom.

    ReplyDelete
  3. lijepo je opet imati kino .. koliko me samo trenutaka veze za to kino...dzana

    ReplyDelete
  4. vucak,kad tebi treba prostora izmedju redova, kako ce tek biti dzevdi alihodzicu i slicnim :)))))

    ReplyDelete
  5. yey for cinema!!!
    odlicna vijest,bas se radujem...
    sanja v.

    ReplyDelete
  6. Neka DZevdo digne noge na stolicu ispred sebe...:)

    ReplyDelete
  7. moze, ako ce platiti dvije karte..:)

    ReplyDelete
  8. jel bilo Zaaaaaimeeeeeeeee?

    ReplyDelete
  9. 135-136000 je bilo davne '91 godine, ako je vjerovati Wikipedia.com .... S druge strane, valjda se i rodilo koje dijete od te davne '91 godine i valjda nismo svi otišli? Ili će sad opet neko jedva dočekati da kaže da "nas više nema u Zenici" i da "niko nije ostao"?

    Babino, Pojske, Vukotići, Gladovići, Gnusi i ostali deterdženti su "sašli" ali nismo baš svi "otišli".

    Što se kina tiče, sve čestitke, sve pohvale i hvala Bogu da imamo kino ponovo.

    Vule, dobar osvrt!

    ReplyDelete