01 August 2009

1. dan

Zenica Kerim Sacak

2 comments:

  1. Ova fotografija je zaista "mrak",zapazila sam je jos na tvom photoblogu, Kerime.
    Nadam se i zelim da ti to tvoje oko za pravi momenat donese jos mnogo lijepih nagrada.
    Poz.,
    Mediha

    ReplyDelete
  2. Hvala Damiru što mi je pomenuo radove i utrostručio posjećenost mojih blogova.
    Naravno, hvala Mediha na ovom zaista prelijepom komentaru :) Ja stvarno uživam šetati Zenicom i ove fotke su samo dio koji sam imao želju podijeliti sa drugima. Nadam se da moje fotke nikoga ne vrijeđaju. Volio bih da služe ljudima, ako ništa drugo, a ono da ubiju dosadu. :) Hvala još jednom i Damiru i Medihi i svima ostalim koji vide pozitivizam u ovome što Damir, ja i još nekoliko zeničana, radimo preko ovog bloggera.

    Kerim

    ReplyDelete