11 September 2009

BiH – Turska

Obzirom da većina mojih čitalaca živi vani potrudit ću se da vam dočaram atmosferu koja je vladala u našem gradu tokom jučerašnjeg dana.

Rijeke ljudi obučenih u žuto-plavo-bijele kombinacije počele su se okupljati u centru grada još od ranih jutarnjih sati. Sva sreća pa je Ramazan u toku pa nije bilo baš mnogo pijanih teturanja po gradu ali deranja i izvikivanja domoljubnih parola nije ni najmanje nedostajalo. Iz svih kafića po gradu su se orile navijačke pjesme a većina konobara radila je u dresovima reprezentacije ili u nekim majicama koje izgledaju kao da su od zastave sašivene. Mladi i stari navijači koji su došli iz cijele BiH a mnogi iz inostranstva nabrijani do usijanja su odbrojavali sate do utakmice. Hiper emocije koje su Ćirohito i njegovi momci zapalili u inače razjedinjenom BiH stanovništvom su fascinantne i bilo je jako lijepo vidjeti ljude koji su za trenutak zaboravili na sve nedaće koje nam zbilja u ovim odvratnim recesijskim vremenima nudi. Na moju veliku žalost saznao sam da su se sinoć u Bijeljini i ostalim dijelovima republike Srpske na svim gradskim trgovima gledali prenosi utakmice iz Beograda gdje je igrala reprezentacije Srbije protiv Francuske dok su se u dijelovima BiH u kojima je dominantno hrvatsko stanovništvo gledala tekma iz Londona u kojoj su igrali Hrvatska i Engleska. Čak sam pročitao da je u Mostaru bilo nekih nereda nakon te utakmice što me ni najmanje ne čudi ali me jako žalosti.

Duh Bosne je ostao da živi izgleda samo u nekolicini gradova gdje živi većinom bošnjačko stanovništvo. Iako je meni bilo interesantno gledati navijače koji su do jučer navijali za Tursku kako mijenjaju svoje stavove i kako u žaru borbe psuju sve Turske svetnije počevši od Ataturka pa do bližnje obitelji. Shvatio sam da su navijali za Tursku ne radi Turske nego da bi navijali protiv Hrvatske sa kojom je igrala prije dvije godine. Mo'š me jebat ali ja ne kontam ovaj narod.

Ali hajmo politiku na stranu i da pišemo o lijepim stvarima. Po ko zna koji put naši „zmajevi“, kako ih od milja zovu po novinama, su nas obradovali i doveli do toga da ne razmišljamo da li je Nemanja Supić, golman reprezentacije, Srbin ili da li je Zvjezdanu Misimoviću otac ili majka te vjere. Oni su u naša srca i naše izmučene duše ulili jednu dozu zadovoljstva koja će, nadam se, trajati do neke tamo sljedeće utakmice i nekog novog buđenja nacionalnog ponosa.

Sjećam se jedne izjave Milorada Dodika koji je izjavio da bi za BiH navijao jedino ako bi igrala protiv reprezentacije Turske ali svoju dosljednost je pokazao po ko zna koji put ne došavši na sinoćnju utakmicu iako je bio pozvan od strane našeg stručnog rukovodstva. Nema veze, zato su na utakmicu došli oni koji su pokazali da znaju navijati od srca i koji su pokazali da naš grad pored KP doma i željezare ima i tvrđavu koju ni Turski „osvajači“ nisu uspjeli osvojiti - Bilino polje!

15 comments:

  1. A ko ih jebe... ako tu u BiH i nisu(ili se ne osjecaju Bosanci) onda kad odu tamo negdje, vide sta su. Ako ne za sebe onda za njih. Mogu navijati za koga god hoce, ali nikad se ne mogu porediti sa nekim ko je tu rodjen. Mozda su bas zato extremni u svojim stavovima, da bi dokazali svoju pripadnost, moraju biti veci pripadnici i od orginala. To ti je ko adijeva roba, falsh a "bolja" od orginala. Ja znam da su mene gledale ko da sam poludio kad Sejo zabi go , a meni dnevna bila premala da trcim pocasni krug, pa istrcah na "verandu". I kad bih ja mogao da navijam za USA prije nego za BiH, nikad. Bosna je u srcu, a mozda u tome i lezi problem. Ovi drugi i treci mozda nemaju srce pa zbog toga i mogu da ignorisu Bosnu, ili ako imaju onda su toliko dobri glumci pa sakrivaju svoje prave osjecaje i stavljaju tu plavo bijelo crvenu fasadu. Dzaba im, opet ne mogu pobjeci od onoga sto se krije ispod. Mozda jednog dana i skontaju da njima nema druge domotadzbine od BiH.Ako sumnjaju nek odu tamo da im onoi kazu ko su.

    ReplyDelete
  2. eto nek si se ti nasao da pojasnis koja je kome domovina ! Mene je ta tvoja "zajednicka domovina" otjerala od kuce zbog te "ravnopravnosti svih naroda" i to mnij ebitno sta i ko si ,bitno je da si bosnjak. Sad navijate za Bosnu,dogodine opet za Iran,Egipat i ko zna koga. Mi(Srbi i Hrvati) iako navijamo za zemlju s kojom se identificiramo,navijamo ( barem ja) i za Bosnu ako ne igra protiv nas! Mi ne navijamo ni za Italiju,ni Spanjolsku ni Irsku . Kad prestanete jebavat mater ustasku,cetnicku i ko zna kakvu igracima koji to nisu,jer su sportasi,onda mozete ocekivati i drugaciji odnos prema vasoj reprezentaciji ,a do tada uzivajte u svemu "ne vlaskom".

    ReplyDelete
  3. Buuuuuuuuuuuu!!!!
    Sta je ovo?
    Mars sa terena, vidis da si zalut'o,
    buuuuuuuuuuuu....

    Steta zbog ljudskih gluposti, a post je bio tako lijep:(

    Ali Babo, majstore, navijam za tebe...gooooooo, gooooooo...ma dijamantu...:))
    Mi, vi , oni, moje, tvoje, njihovo...buuuuuuuuuuuu...napolje,
    napolje...

    ReplyDelete
  4. Jos ima bolesnika koji mijesaju teze,prepravljaju cinjenice i namjerno ih krivo tumace. Ne zele jos da vide Nemanju,Miroslava,Zvjezdana,Mirka,Zlatana,Sergeja,Blaza,Daria,Borceta,Ivicu,Branimira,Ninoslava... I ostale u balijskoj reprezentaciji... Da li bi ste gospodo bili sretni i navijali za istu da nema Bosnjaka u njoj,iskreno zaboli me k... Da mi Bog oprosti sto sam dijelio reprezentativce na Bosnjake i one koji to nisu ! Ljubomora je smrtonosna i sem duse i srca napada mnogo organa. Kao sto primjecujem i mozak.
    Ne mogu,a da ne primjetim da pojedinci koji to nebi trebali i smjeli likuju nad ovakvim hrakotinama,vjerovatno nekog polunarkomana kojeg za Zenicu veze jedino dio u dokumentu gdje pise "mjesto rodjenja".

    VOLIM TE BOSNO !

    ReplyDelete
  5. Zbog ovakvi,koji vole fudbal zbog dnevno politicki naklapanja,nacionalisticki vaganja i ko fol pozivanja na istomisljenost,jedinstvenost i jednakost= ja se baziram na sportove manje gledanosti kao kuglanje,dizanje tegova,bilijar,pikado i jos nekim za ove gore selj... na vanzemaljske sportove:))

    ReplyDelete
  6. "Mi Srbi i Hrvati,iako navijamo za zemlju s kojom se identificiramo...."
    Pa zasto onda,rasisto, imas problem kad se neko drugi identificira sa Turskom, Irskom, Spanjolskom...Pravo izbora koje imamo i "mi Srbi i Hrvati"...
    Lijepo bi bilo kad bi se naucio identifikovati sa samim sobom, a sad: Mars sa terena,zalut'o si medju normalne NAS svih vjera i vjeroispovijesti i to sto mislis siri u zemlji s kojom si identificiran. Ovaj blog nije za tvoju "malu dusu".
    Buuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

    ReplyDelete
  7. malo bolje procitajte i razmislite o cemu se govori ,a ako ne kontate pogledajte
    http://www.youtube.com/watch?v=HD-UXzp2NHc

    ReplyDelete
  8. http://www.youtube.com/watch?v=15P2bcvwNoE
    je li mozda o ovome govoris ? De ti malo procitaj, akcija trazi reakciju i tvoj link cu uzeti za ozbiljno bas i ovaj koji sam upravo postavio.

    Nakon BiH - Turska sve je receno.

    BOSNA JE ŠAMPION!

    "ustasko vlaski mudzahedin" iz Zenice
    ( sta cu, baba i nena mi puno asikovale)

    ReplyDelete
  9. Molim sve stanovnike BiH i one koji se tako osjecaju da puste "nas Srbe i Hrvate" da se identifikujemo sa stranim iliti susjednim drzavama i da pri tom jos i navijaju za nas ukoliko ne igraju protiv nas.
    Uz to, zabranjujem svim gradjanima BiH i onima koji se tako osjecaju da se identifikuju sa nekom drugom stranom zemljom,jer je to neumjesno i nepatriotski. Svi znamo da nam Turci nisu braca, ali Srbijanci i Hrvati iz Hrvatske jesu.
    Eto, ja procit'o i skont'o!Pogled'o nisam, niti cu, gade mi se ove bljuvotine.I poneki ljudi!
    I stvarno bi bilo lijepo kad bi gospon "Identificirani" napokon napustio teren...jbg.koliko mu treba da skonta da je zalut'o.
    Zao mi je, na ovom blogu imas malo "brace" za dodavanje lopte.Ovdje igraju normalniji.
    BOSNA U SRCU !!!!

    ReplyDelete
  10. @drugi odozgo anonymous...Stvarno me ne cudi da teh je nasha "zajdnichka drzava" i otjerla kakvu jezichinu imash..kako nije otjerala nas ostale "vlahe" i kako mi ostali nemamo potrebu da u isto vrijeme dok Bosna igra navijamo za Hrvatsku ili Srbiju..pa jadan nebio ti si za pravog srbina ili hrvata samo obichni bosanac seljak katolicke ili pravoslavne vjeroispovjesti

    ReplyDelete
  11. ja nisam odavno veće gluposti i debilizma pročitao,od ovog jebača što sere o tome ko za koga i zašto da navijamo.Pa samo kreten može da navija za reprezentaciju susjedne države a da živi u bosni i hercegovini.Ali neka vam za inat onakve lijepe atmosfere pred i poslije utakmica

    ReplyDelete
  12. Navijam za repku susjedne drzave i za Bosnu ako ne igra protiv moji!!!!!
    Hvala ti za ono sto rece ,nije kreten NEKO ko zivi van Bosne i navija za NEKU drugu drzavu.Hvala i Titi sto ga ne zivim tu.

    ReplyDelete
  13. Ne kaze se "protiv moji", nego protiv mojih....cak i drzavi u kojoj zivis!
    Hvala Titi i u moje ime pa ga vise ne zivis "tu"!
    Buuuuuuuuuuuuu!!!

    ReplyDelete
  14. Znaš li ti pajdo uopšte gdje živiš i kad za koga navijaš,jer ja te uopšte nerazumijem.Tebi je najbolje da se ostaviš navijanja jer to je nešto što čovjek osjeća a nije stvar mode, danas BOSNA pa sutra neko drugi itd...Nego hajde ti dođi na utakmicu protiv Španije pa ćeš sve lijepo sam vidjeti.

    ReplyDelete