25 September 2009

Evo ga i 200-ti post

Negdje sredinom decembra prošle godine na nagovor moje djevojke sjeo sam za računar i počeo pisati Blentovena. Da mi je neko tada rekao da će ovo moje „čedo“ dočekati dvjestoti post poslao bih ga u ludnicu. Evo ovo što sada čitate je taj jubilarni post i ono što je najbitnije je to da sam još uvijek razigran i motiviran da pišem još više.

Kroz pisanje ovoga bloga upoznao sam mnoge divne ljude, ljude koji imaju sličan stav kao ja po pitanju Zenice, ljude kojima je Zenica u krvi. Mene je i prije rata znalo mnogo ljudi ali kroz pisanje Blentovena to je poprimilo neke mnogo veće dimenzije. Većina čitatelja je imala konstruktivne komentare ali moram priznati da je bilo i onih koji su bili na mom blogu radi liječenja nekih kompleksa i koji su se pojavljivali samo kada je trebalo nešto zakuhati u komentarima. Bilo je i onih koji su mislili da je moj blog neka vrsta džuboksa i da mogu naručivati teme o kojima bih ja trebao pisati. Neki su čak sastavljali liste ljudi koje bih ja trebao popljuvati. Nisu svjesni da u ovom mom malenom dijelu cyber svemira ne postoji niti jedna osoba koja može uticati na odabir teme o kojoj ću pisati. Na ovaj svoj blog gledam kao na svoju kuću u koju može doći svako i svako je dobrodošao ali ne dam da mi bilo ko razmješta stvari po kući. To je ipak samo moje pravo.

U ovih devet i pol mjeseci sam pisao o mnogim lijepim stvarima, nekoliko tužnih o ljudima koji su na s napustili a najviše sam pisao o stvarima koje me kao Zeničana bole. U nekoliko navrata sam uspio pokrenuti lijepe diskusije i mislim da sam bacio mnoge u razmišljanje i traženje nekih odgovora na pitanja koja muče naš grad. Neki su bili prekritični i na jedan autohtoni zenički način su htjeli komentarisati (čitaj popljuvati) neke ljude a nerijetko i mene ali to nisam dopuštao jer takvi komentari odu u nedogled i stvara se negativna atmosfera na blogu.

Namjeravam još pisati o nekim ljudima koji su po mom skromnom mišljenju bitni i koji čine Zenicu gradom. I dalje ne namjeravam pisati o lokalnim političarima jer se o njima podosta piše u ostalim sredstvima informisanja. Pisat ću o malim - velikim ljudima koje svakodnevno srećemo ili smo ih sretali u gradu.

Još jednom hvala na podršci ljudima koji su mi davali podršku i njima obećavam da ću od ovog posta pisati još češće i o još zanimljivijim temama.

Srdačan pozdrav od Damira Vučka Blentovena!


11 comments:

  1. Od srca cestitam ovaj znacajan jubilej. Zelim ti dobro zdravlje i jaku volju, pa da procitamo i 400-ti.

    Tatic Senad

    ReplyDelete
  2. Dabogda ih napisao jos sto...ustvari hiljadu, (ono kaze se sto, al u ovom slucaju nema smisla;))

    ReplyDelete
  3. Cestitke Damire.Nadam se da ces nam jos dugo poklanjati tekstove na blogu.Pisi sve dok mozes,dok imas snage i dok bude tema za pisanje.
    Samo hrabro naprijed
    DrinoZe

    ReplyDelete
  4. Radujem se svakom novom postu, drago mi je da si i dalje motivisan da pises nove...
    Cinjenica je da je ovo tvoj blog i da ga svi citaoci posjecuju dobrovoljno. Nije obavezna skolska lektira, prema tome ne treba se osvrtati na to "zakuhavanje", jer i huktasi imaju priliku da nam individualno, na vlastitom "projektu" iznesu svoje misljenje...Nase je da odlucimo da li cemo to citati.Za tvoje pisanje smo se vec odlucili i zato ti zelim jos mnogo lijepih inspiracija,osvrta i sjecanja...
    Cesto sam citajuci tvoje "nostalgicne"postove mislila: Cudno,ista smo generacija, a sjecanje na jedan odredjeni period nam je toliko razlicito kao da smo zivjeli na dva kraja svijeta, a ne na udaljenosti od 1 km. I nikada nisam pomislila da je to razlog da se posvadjam s tobom ili da te pocnem ubjedjivati da je moje sjecanje ispravnije.
    U svakom slucaju: lijepo je kad ljudi imaju stav, da bi i mi prema njima mogli zauzeti stav...
    Pozdravljam te i zelim ti da zivis ono sto zelis s onim koga volis!
    I da nam pises jos dugo!
    Mediha

    ReplyDelete
  5. kontam-kakav post? pa neki dan bajram bio(al' stvarno sam to pomislio)
    kad ono...
    cestitam Vule, drago mi je da nisi ispuhao, jer sam znao sta te otprilike ceka kada si nam obznanio namjere o pisanju. Nastavi po volji mada ja mislim da ne bi trebao biti previse kritican kada je pustanje komentara u pitanju.
    Naravno ako je psovka ili off topic ja bih brisao, ali mislim da bi pustanje i malo zescih komentara ozivjelo ovu rubriku. vjerujem da mnogo vise ljudi cita blog nego sto bi covjek zakljucio kada bi se orijentisao prema komentarima.
    U svakom slucaju podrzavam svaku tvoju odluku.
    Muva

    ReplyDelete
  6. Velike čestitke od Emine, Alise i Ahmeda našem Vuletu sa iskrenom željom za još duuuugo godina ovog "čaršijskog" bloga i druženja koje imamo čitajući sa svim Zeničanima!

    ReplyDelete
  7. Čestitamo !
    Lijepo je doživjeti tvoj uspjeh, a teško da neko može biti bolji u relacijama sa rajom kao ti.
    Želimo da još dugo imaš tu inspiraciju i da ti i H. budete sretni, jer očigledno je da ste vi jedno drugom ONA POLOVINA iz koje se crpi.
    Pozdrav "Caballo".

    ReplyDelete
  8. Cesce osvjezavaj blog, hocemo jos zanimljivih tekstova! :) Ince je sve ostalo super...

    ReplyDelete
  9. znas li kako izgleda citati post iz ove kancelarije ( uz prvu kafu na poslu ) kao da si se spustila carinom i rekla dobro jutro dragim ljudima
    dzana

    ReplyDelete
  10. Tek danas nadjoh ovu stranicu i srecom, nemam bas nekog posla ,tako da sjedim uz kaficu i citam..citam...citam....
    Hvala ti Vucak za ovako divan blog koji me vrati na Zenicke ulice,mada hiljadama milja daleko. Samo nastavi tako!!!
    Congrats.

    ReplyDelete
  11. Cestitam Vule!!!

    Pozdrav iz Mpls

    ReplyDelete