12 July 2009

Humanosti ima i u Zenici

U našem gradu odnedavno egzistira Udruženje altruista ''Poletarac''. Nekolicina ljudi se okupila da pomaže ljudima u nevolji, a takvih je u ova bolesna vremena i previše. Loša financijska situacija koja hara ovim prostorima kao kuga onemogučava obitelji da svojim bolesnim članovima priskrbi adekvatnu liječničku pomoć. ''Poletarac'' prije svega ima za cilj pomoći da se priskrbi novac za liječenje teško oboljelih ali i da se na pravi način skrene pažnja ljudi na ovakve slučajeve jer u ovim vremenima kada su ljudi okrenuti sami sebi i svojim problemima zanemaruju tuđe probleme.

Zenica je oduvijek bio grad koji je imao sluha za humanitarnu djelatnost i jako bih volio da se isto dogodi i u ovom slučaju. Znam da mnogo ljudi čita Blentovena pa bih ovim putem pozvao sve ljude koji žive u Zenici da daju podršku ovom udruženju, a oni koji žive vani neka pronađu na svojim facebook pretraživačima njihovu stranicu i neka se upoznaju sa njihovim radom. Večeras ''Poletarac'' organizira koncert za maloga Samira Dilavera u Zeničkom ''klubu 072 '' sa početkom u 21:00h pa bih molio Zaničane da svojom posjetom doprinesu njegovom izliječenju.

Ja, na žalost, večeras neću prisustvovati ovom koncertu iz privatnih razloga ali vam ga toplo preporučam jer nikad nije kasno da dokažete svoju ljudskost.

P.S. Ovih dana sam imao nekih tehničkih problema oko realizacije postova na Blentovenu, ali čvrsto obečavam da ću od sutra pisati ponovno i sa istim žarom. Nadam se da će vizuelni izgled biti bar sličan onom starom jer od sutra svoje postove postavljam sam, a do sada mi je to radila druga osoba.

3 comments:

  1. Hvala na podršci i ovom tekstu!!!

    ReplyDelete
  2. zasto jedini Ti nista nepises o Srebrenici , napisi nesto , bilo bi nam drago

    ReplyDelete
  3. @jaca-nema na čemu
    @fico-gorica-napisao sam da sam imao tehničkih problema zadnjih sedam dana i skoro da ništa nisam pisao.
    O tragediji Srebrenice bi se dalo pisati mnogo toga ali ne znam da li si primijetio da je moj blog čisto lokalnog karaktera i ne mislim pisati o globalnim strahotama što Srebrenica ,dakako jest.
    Predpostavljam da tvoje pitanje ima neko dublje značenje ali se opet u dubini duše nadam da sam se prevario...

    ReplyDelete