17 July 2009

Nešto skoro sasvim lično

Pisanje bloga koji dosegne stanovitu čitanost ima zaista čudnih propratnih manifestacija.

Ovih dana, obzirom da je ''dijaspora'' u zenitu svoje svakogodišnje ophodnje rodnoga grada, skoro svakodnevno se susrećem sa ljudima koji mi prilaze i pružaju ruku čestitajući na mom blogu. Redoviti su hvalospijevi i one ustaljene priče o liječenju nostalgije kroz čitanje mojih švrljotina. Baš sinoć mi je prišao jedan drag dečko koji mi je rekao da je otišao iz Zenice kao dijete, ali da uživa čitajući Blentovena, tamo negdje u San Francisku. Ne mogu reči da ne gode takvi susreti, ali na žalost ima i onih susreta zbog kojih zamrzim pisanje bloga.

Danima već dobijam komentare kako sam: papak, slabić i još što šta, zbog toga što sam izbrisao linkove za sajtove moje bivše djevojke sa svoje stranice. Od kada znam za sebe navikao sam se na to da me ljudi proglašavaju najgorim na svijetu bez ikakvog razloga, ali ovoga puta ću morati prekinuti svoj Gandhijevsko-gentlmenski stav i progovoriti o svojoj bivšoj vezi.

Prije svega, linkove nisam ni postavio na svoju stranicu JA, nego ona, Hana. Ona je i izbrisala te linkove nakon jednog maila u kom smo shvatili koliko smo različiti. Ja sam oduvijek smatrao da se dvoje ljudi trebaju razići kao civilizovana gospoda, nešto poput Češke i Slovačke, a ne kao nas dvoje, kao bivša nam država Jugoslavija, sa puno bola i tuge. Hana je i nakon prekida puštala na Blentovena neke moje postove jer sam ja cyber polupismen i nikako ne uspijevam prilagoditi font pisane riječi onome koji je ona odabirala. Dokaze za to vidite na zadnjih par postova gdje se očito vidi da nema tog njenog vizualnog štiha.

Ono što mi najviše smeta je i interesovanje ljudi za razloge prekida. Prije neku noć je najpoznatiji BiH fudbaler u penziji sa svojim prijateljem čevabdžijom pokušavao analizirati moj izgled i dovodio ga u vezu sa mojim skorašnjim prekidom. Ok, znam ja da sam pisanjem bloga postao napola javna ličnost, ali mi smeta toliko zadiranje u intimu. Smršao sam deset kila jer sam u zadnjih mjesec dana dobio nekakvu neurozu želuca, ali to nema baš stoprocentne veze sa mojim ljubavnim životom. Patio sam, a moram reći da mi još uvijek nije baš svejedno jer sam se zaglavio u nekakvom tunelu. Znate ono što ste gledali u nekim filmovima (npr. Duh) u kom čovjek umre, a još nije otišao na onaj svijet, nego je zaglavio u tunelu. Dragom Bogu hvala, ja nisam umro, ali sam u sličnoj situaciji jer mi racio govori da nisam sa Hanom, ali ja to ne mogu sebi baš najbolje protumačiti. Trudim se da se ne srećemo jer me boli kada okrene glavu od mene i sam sebe dovodim u čudne situacije, poput one kada nisam htio otići na koncert za maloga Samira Dilavera koji je bio u 072, da ne bih susreo nju koja je bila jedan od organizatora tog koncerta.

Što se tiće naše veze tu će oni znatiželjniji ostati uskračeni za pobliže informacije jer sam pristalica toga da se mrtvi ostave na miru. Samo ću reći da ona nije kriva za to što nismo skupa jer sam ja konstantno radio greške koje su se godinama taložile i stvorile kod nje osječaj koji je doveo NAS do kraja.

Ovih dana ću se potruditi na naučim kako se ubacuje link pa ću ponovno postaviti njen link na svoju stranicu, a do tad vam mogu napisati samo adresu na kojoj možete naći ono što ona piše.www.bosanka.net. Nisam nikada htio pisati o svojoj intimi ali sam morao neke stvari da razjasnim, stoga vas molim da mi oprostite na uzurpaciji ovog internet prostora za moje lične nebuloze.

11 comments:

  1. Hvala,Damire,za ove linkove sa strane,olaksao si nam posao.
    Uglavnom svi pocinjemo s tobom i onda klikamo dalje:))
    Licno mislim da nikome nisi duzan objasnjavati zasto je neko tu,a neko nije...jer obicno tamo gdje neki vide slabica,drugi vide heroja.
    Uglavnom,desile su ti se promjene u zivotu...i ljudi te sad ne citaju samo ovako,nego (sudeci po ovome sto si napisao),poceli su te citati i uzivo.
    Gledaj pozitivno,procitano stivo svi ljudi ne tumace isto...
    Sretno i pozdrav,
    Mediha

    ReplyDelete
  2. cudno se oshishas-kazu: trava,
    zapalis roru-kazu: roka se,
    kushash dop- vele: hepatitis,
    fasujes hepatitis-dijagnoza: AIDS,
    i tako u nedogled.
    A ako kojim slucajem ili cudom bozijim ponovo stanes na svoje noge - kazu POLUDIO
    brzi su od interneta, nepouzdaniji od wikipedie, zlobniji od Expresa. Zen'chki besposlicari.
    Ne daj se Vule Ratni Druze.
    Puno pozdrava iz Africke zemlje Safari : ))))

    ReplyDelete
  3. @mediha-po prvi puta ne mogu protumačiti da li me hvališ ili kritikuješ na neki način.Ne mogu više izdržati da me ljudi napadaju zbog nekih stvari za koje nisam kriv.
    Ja imam svojih grijeha koji bi mogli napuniti jedan poveći udžbenik grijehova,ako tako nešto postoji,ali za svaki pristajem da nosim svoj križ.Za ovo što me napdaju u posljednje vrijeme ne želim jer nisam ni najmanje kriv.
    Pozdrav od Blentovena...

    ReplyDelete
  4. Ne kritikujem te Damire,ne vidim niti jedan razlog zato,a Bogami ni kompetencije koje ocigledno neki dobronamjernici imaju.Odzvonilo mi je ovo "slabic"...i pitam se samo ko ima pravo da ulazi u neciji zivot i okarakerise nekoga slabim ili jakim...I dalje mislim da nisi duzan da se pravdas,svi ljudi imaju grijehove,svjesno ili nesvjesno ucinjene,kao sto svi imaju i dobra dijela...Krivicu za nesto ti moze utvrditi samo sud i mozda Onaj sto sve vidi...
    Radujem se svakoj tvojoj novoj "svrljotini",rado citam i "ove sa strane",jer mi to uvijek daje lijep osjecaj da Zenica ima ljude koji razmisljaju,koji vide mnogo toga i za sebe i za druge.
    Ne pisu to "slabici",nego pravi mali heroji nase carsije!
    Nadam se da sam sad bila jasnija:)
    Sretno i veliki pozdrav iz kisom okupanog Beca!

    ReplyDelete
  5. Mislim da se morate prestati psihoanalizirati i na trenutke samosažaljevati...Napadaju vas jer sad znaju vašu slabu tačku,logično,... tako se sami bolje osjećaju...Budite (ili se za početak samo pravite) nedotakljivi i hrabro naprijed...Za promjenu, napišite neki sasvim "drugačiji" tekst..Dakle, preusmjerite energiju u kreativnost...Znam, lako je reći...sretno..i..glavu gore,ne treba vam biti dežurni krivac ili kanta za smeće, zar ne?!
    džen

    ReplyDelete
  6. Mislim da je stvarno vrijeme da pocnete sebe da cijente, jer svi oni koji vas kude su poneseni ljubomorom.Pa, pobogu, Vase pisanje je fenomenalno i jos kada bi moglo ljudski da se unovci....bilo bi idealno.Postanite svjesni svog astronomskog uspjeha!Pa Vi ste uspjeli samim tim sto nas mnoooogo jedva cekamo neki novi post i radujemo se istom.
    A zivot ko zivot, pun uspona i padova, samo ne smijemo da dozvolimo da tudji sud previse na nas utice.I zato, branite se cutanjem i osmijehom, jer dusmane i one dokone to najvise pogadja.
    A raja ko raja ,svugdje ista...
    Glavu gore i osmijeh na lice! Sutra je novi dan.mozda i nova ljubav na pomolu i nova inspiracija za neki dobar tekst i jos mnogo toga...pa nek ide zivot!

    ReplyDelete
  7. Poslao sam komentar na post „VruČe nam je u državi“ prije dva dana. Možda sam nešto pogriješio, a možda nije „odobren“. Ako je ono prvo, evo još jednom tog komentara.

    Volio bih da kultura u ovom gradu dobije značajnije mjesto. Volio bih da zaposleni u kulturi primaju veće plate, kao što bih volio da to isto ostvare i drugi zaposleni gdje god da rade.
    Puno više bih volio da se zaposle nezaposleni, a medju njima svakako i 4 (četvoro) nezaposlenih glumaca/glumica sa završenom Akademijom, koji već 3 godine pokušavaju dobiti stalno zaposlenje u BNP Zenica.
    A koliko zaradi glumac zaposlen u BNP? Malo ?!
    Koliko radi glumac u BNP? Malo ! Evo zašto i kako.
    Uzmimo jednu godinu, dakle 365 dana. U tih 365 dana, glumac radi na 2 nove predstave (premijere) po 45 dana, dakle 90 dana ukupno. Reprize tih predstava se odigraju, ne više od 5 puta, nažalost.Za reprize glumcu je potreban 1 dan za probu i 1 dan za predstavu, ukupno 10 dana. Ovome dodajmo još 10 dana za reprize predstava iz prethodne godine. Sve u svemu glumac zaposlen u BNP Zenica radi 110 dana u godini. Ako ovo izgleda malo, dodajte još 10-20 dana, ali ne više jer neće biti istina.
    Godišnja neto zarada glumca u BNP-u je oko 9.000 - 10.000 KM, uz plaćene doprinose.
    Dakle, 9-10 hiljada KM za rad od 110-120 dana!!!
    Ovu sumu možete smanjiti za oko 500 KM, ali ne više iz poznatog razloga.
    Treba li reći da je glumac (pogotovo onaj zbog kojeg se traži karta više) u dobroj prilici da dane koje ne provede radno u BNP-u, iskoristi za dodatnu zaradu.
    Pozdrav
    B.

    ReplyDelete
  8. Vas dvoje ko da 15 imate .. : )

    ReplyDelete
  9. Čitajući zadnje postove,shvatila sam da se neko do sada brinuo za ovo nerazlikovanje "č" i "ć".Međutim,duh pisanja je ostao isti,a za lektora ili pravopis se da pobrinuti.Pa i za cyber stručnjaka.Dakle,život ide dalje.
    A,Zenica ko Zenica...Suviše mala,mahalasta,puna besposličara koji sve znaju o svemu,pa i o nama samima prije nas.

    ReplyDelete
  10. Hvala svima na riječima podrške!
    Potrudit ću se ja i oko tih afrikata,uspio je Damir Vučak i veće probleme riješiti...:)
    Puse od Blentovena

    ReplyDelete
  11. kao prvo Vucak sta te briga sta carsija prica .. ( mi smo generacija tako da znamo da se za dobirm konjem prasina dize ) a kao drugo opet znamo da je Zenicka carsija jako jako mala i da svi hoce da znaju sta je onaj drugi jeo za dorucak .. nemoj da se birnes proci ce to ... pozdrav Dzana

    ReplyDelete