01 July 2009

Kako sačuvati intimu...?

Danima od mog dolaska iz Hrvatske izlazim sam. Uglavnom sam se vratio na onu svoju omiljenu ljetnju rutu koja nalikuje polufinalu kupa UEFE Porto-Bordeaux. Srećem uglavnom drage ljude koji imaju slične navike po pitanju izlazaka u našem gradu.

Primijetio sam da ih je većina srdačnija nego inače prema meni uz neki meni neobičan,skoro sažaljiv izraz lica.Dilema mi se ubrzo razriješila kada su me ljudi ničim izazvani počeli tješiti i pričati kako im je žao zbog mene i H., da dignem glavi i hrabro krenem dalje i neke slične nebuloze. OK, za promjene mog životnog statusa sam rekao nekolicini ljudi, napisao na ovom svom blogu ali bilo ih je jako mnogo koji ne čitaju blog a ja im nisam rekao pa su opet nekako doznali.

U vom gradu se vijesti šire jako velikom brzinom, to jako dobro znam ali da nešto sasvim lično prođe toliko pari ušiju mi je stvarno bez veze. Ni to ne bi bilo najgore da se ljudi ne nađu pozvanim da zarone još dublje u vašu intimu i ne pođu čačkati po razlozima. Sve to ide ono prefidno, kao, „nije da me zanima ali šta je bilo, baš ste mi bili onako, fini?“

Kada vide da ne mogu iščačkati nikakav pikantniji odgovor udaljavaju se s onim izlizanim frazama tipa, „ma ništa se ne brini pomirit ćete se vi“. Razočaranja su bila tim veća što nisu čuli neku sočnu priču o prevari ili postojanju neke treće osobe.

Ja znam da je ljudima neobično kada nekog nakon dvije i pol godine viđanja u društvu jedne osobe pođu viđati samog. To odmah upada u oči ali i pali znatiželju. Mislim da se u nekim drugim sredinama ljudi suzdržavaju tog otvorenog ataka na intimu ali kod nas definitivno ne.

Jednako tako mi idu na živce ljudi koji šalju komentare na ovaj blog u kojima pokušavaju da zađu dublje u moj život, posebno nakon mog posljednjeg posta. Napisao sam da možda idem u Hrvatsku jer su mi tamo ponudili posao a mislim da je i što se tiče zadnjih dešavanja u mom životu to najbolja opcija. Bilo je jako lijepih komentara, napisanih od ljudi koje i inače cijenim ali i onih koji svoju mahalsku stranu nisu ostavili u Bosni nego su je ponijeli daleko, negdje na druge kontinente. Osjećaju da mogu zavirit' u moj život do te mjere da se pitaju za moje korijene i odakle mi je ko, sa kakvim političkim uvjerenjima i počeli mi maltene brojati crvena krvna zrnca (vjerojatno su nakon zadnjeg posta očekivali da im kažem da su mi crveno-bijela i još k tome na kvadratiće).

Žao mi je što ću nekom biti dosadan jer ću ponoviti kao nebrojeno puta do sada: niti jedan komentar koji vrijeđa mene ili nekoga drugoga neće biti objavljen. Takođe niti jedan komentar koji može povrijediti moju privatnost.

Večeras odoh ponovno u Bordo a nadam se da će bar neko ko pročita ovo pokušati zatomiti svoju znatiželju i u sebi zadržati neko pitanje koje je mislio postaviti .

9 comments:

  1. Hahahaha...kad si vec objasnio kakva su ti krvna zrnca,de molim te,reci mi i omjer,treba mi taj podatak obavezno za sutrasnju kaficu.Jer,ako imas vise ovih bijelih,moze biti da si negdje "upaljen",a ako je vise ovih crvenih onda si sigurno traumatiziran (od proslih vremena,mislim naravno na KPJ).
    Ja,jos nesto...sta si spakovao u putnu torbu?
    Sta se odmah ljutis?Cula sam da kad ljudi izlaze iz domovine ostave intimu kod kuce,niko je ne nosi sa sobom,ponesu samo futrolu...ta intima ti tamo negdje,kazu,uopste ne treba.Pa,eto...ostavi i ti svoju,nemoj je dzaba pakovati i nositi,samo oteza torbu,a ne sluzi nicemu.Ovdje ce se narod time makar na kratko posluziti.
    I kupi makar koju kiflu da imas usput,moj Damire...Nikad ne znas gdje se autobus moze pokvariti i stati.

    ReplyDelete
  2. Vule!
    Zivi zivot!
    Ne postoji javna licnost na kojoj nije izvrsena "disekcija", a ti si ,htio ti to ili ne, javna licnost, bio i ostao, i kao takav "duzan si podnositi racune". I da pokusas udovoljiti okolini, da se izvratis, da svi sve vide cuju i saznaju, nece biti dovoljno.
    Zabost nos u tudja posla je najrasireniji "sport" na svjetu.

    ReplyDelete
  3. Hi Vucak,
    Spomenuo si da ides na kahvu(kava ili
    kafa)u Bordo,kazi mi da li je jos ekspreso dobar u tom kaficu.Sjecam se da smo tamo isli radi muzike i ekspres kahve,vjerujem da je to sada potpuno drugacije,kahva je ostala ista a muzika se sigurno promjenula.Pozdravi mi Cileta i popite jednu za mene.

    ReplyDelete
  4. Bogami se na kaHvu u Bordo nikad nije ishlo !!!!

    ReplyDelete
  5. vucak ,
    ja sam iz ZE otisla 95 sto nas narod kaze trbuhom za kruhom .. ali i sad kad dodjem na godisnji odmor jos uvijek se prevrce po mom privatnom zivotu koje sam u ZE ostavila prije 14 godina , jos se mjeri svaka bora , svaki kilogram viska, odjeca , pare ... sta ces mala carsija .... ali to je mjesto koje se zove dom

    ReplyDelete
  6. Nema ovdje intime,pa valjda ti najbolje znaš ovaj grad.Suviše mali da se sve o svakom ne zna...Ali,ni to nije dovoljno,treba sve do kraja raskrinkati,t.j.po pravilima mahale "raskopati" direktno.
    Dakle,preostaju četiri zida jer nema dovoljno ulica da pobjegneš od svakojakih dušebrižnika.
    Pozdrav,J.

    ReplyDelete
  7. Uopste nisi u pravu kad kazes da neces objaviti nijedan post koji tebe vrijedja i zaviruje tvoju intimu.K'o sto ovaj drug rece ti si ja javna licnost i moras da prihvatis i negativne kritike.Odgovori na sve negativne kritike,napravi klasicnu raspravu.Vjerovatnije i veci promet na svom blogu bi ostvario a s time i povecao mogucnost da neko sponzorishe isti.Ako ostanes jednostran kao do sada ljudi koji citaju vise nece citati.Mozda ces imati utisak da ljudi citaju jer ti se javljaju uvjek isti...

    ReplyDelete
  8. @Mediha-bar ti znaš da ću ja u svoju torbu spakirati sigurno najviše uspomena a za garderobu se uvijek snađem.Kifle su pohranjene negdje u mojoj velikoj glavi tako da će one zauvijek ostati u njoj a ni Zagreb nije preko svijeta.
    @Brzi-ispunio sam ti želju i pustio komentare ali ti ne znaš ,majstore kakvih sve ljudi ima.Komentari koje pišu skrivajući se iza onog anonymous su blago rečeno odvratni.Kada odlučim da napišem zadnji post na Blentovenu pustiti ću neke koje imam sačuvane ali i njihove IP adrese tako da mogu vidjeti da znam ko mi ih piše...
    pusa od Blentovena

    ReplyDelete
  9. takva je priroda interneta. na svim forumima i blogovima koje sam posjetio ljudi su se uvijek potpisivali nickom, a bilo bi lijepo da ne cekamo tvoj zadnji post da bi procitali komentare tih "blago receno odvratnih ljudi koji se skrivaju iz onog anonimus".

    ReplyDelete