28 July 2009

Korida kao glavna zabava?

Jutrošnje novine su mi prikazale realnu sliku stanja u našoj državi. Na naslovnici "Dnevnog avaza" ogromna slika neke koride ispod koje stoji natpis da ju je posjetilo 100 hiljada ljudi. Prije nekih sedam dana je u Banja Luci održan koncert Lennya Krawitza na kojem je bilo nekih dvije i po hiljade ljudi. Obično volim da kitnjasto objašnjavam neke stvari, ali mislim da za ovu disproporciju mi nisu uopće potrebne riječi.

U ovu državu ja više ni metaforički ne vjerujem kada je kultura mladih u pitanju.

Nekoliko mrcina, bikova, se bode na nekoj livadi i taj krvavi ''spektakl'' prati tolika masa, uglavnom mladih ljudi, a kada se održavaju koncerti nekih rock grupa jedva da se okupi i stoti dio toga. Lenny je čak dobro i prošao.

Nije ni čudo da je tako kada u Zenici jedina diskoteka po cijelu noć pušta ''cajke'' i neke naivne Hrvatske dance pop poskočice, a mladi koji, dokazano, vole dance muziku moraju ići u Doboj ili neko drugo obližnje mjesto da bi slušali i plesali uz muziku koju vole.

Znam mnogo mladih koji nikada ne bi otišli na mjesta gdje caruju narodnjaci, ali u Zenici je moguće popiti piće iza dvanaest samo na mjestima gdje puštaju ''cajke''. „Bordo“ i „Gjuro“ zatvaraju u ponoć, kod „Bate“ se piće može naručiti samo pola sata prije ponoći i jedino „072“ ostaje da ne moraš pit piće sa čepićima u ušima.

Taj klub mi još jedini daje snagu da bar i pomislim da ima omladine sa zdravim razmišljanjem u našem gradu. Neku noć sam se baš fino zabavio slušajući „Lana and Exhale band“ koji su prašili do iza ponoći uz oduševljenje prepunog lokala u kojem sam ja definitivno bio najstariji posjetilac. Mladi su se jako lijepo zabavili i bar na tren sam se prisjetio onih lijepih vremena kada su se mladi divno opuštali uz muziku koja je bila prikladna njihovoj generaciji.

Sutra je ponovo u "Jazz klubu" grupa "Zozophonic" i svima koji su propustili prošli koncert toplo preporučam da odu i poslušaju ovaj francuski bend koji svira neki mix soula, countrya i jazza. Bašta "Jazz kluba" je idealna za ovu vrstu muzike i svi koji dođu neće požaliti.

5 comments:

  1. Koride se kod nas i dalje odrzavaju iako su one zakonom izricito zabranjene jer predstavljaju zlostavljanje zivotinja

    ReplyDelete
  2. Ocigledno da ti nikad nisi vidio sta je korida. Bikovi se, u 99% slucajeva, ne bore na smrt, i porazeni brzo podvije rep i pobjegne. A kad smo kod zlostavljanja zivotinja, zar nije vece zlostavljanje drzati zivotinje zatvorene, poput masina za pravljenje prehrambenih produkata, a nisam te cuo da ne jedes jaja i ne pijes mlijeko, itd.

    ReplyDelete
  3. Ja sam vegan vec duze vremana i ne trebas napadati ljude o kojima nista ne znas. Borba bikova je u svim civiliziranim drzavama zabranjena, pa cak i u BiH zakonom o zastiti zivotinja koji je usvojen prije par mjeseci.

    ReplyDelete
  4. Od kada se to od bikova dobija mlijeko?

    ReplyDelete
  5. Da li je Spanija civilizirana?!

    ReplyDelete