12 April 2009

Uskrs u Zenici

Svanulo je prelijepo jutro i sa ofarbanih jaja prenijelo šarenilo na ulice našeg grada. Mnogo ljudi je došlo iz nama bližih država da iskoriste neradne praznične dane i provedu ih u okruženju svojih bližnjih. Sreo sam mnogo ljudi koje dugo nisam vidio.

Temperatura koja je viša od uobičajenih za ovo doba godine je izmamila rijeke ljudi koje su se slile u čaršijske kafiće. Meni je dan počeo neobično jer mi se u pola sata ukazalo troje ljudi koji su prišli da mi čestitaju na pisanjima Blentovena i da kažu kako im je to omiljeno štivo u tuđini. Godi sujeti tako da sam se jedva suzdržao da im kažem da im zavidim jer mislim da je njima mnogo bolje svoju dozu nostalgije dobijati od mene putem neta nego meni koji te doze odašiljam iz ovog grada koji će opet zamrijeti kada se završe uskrsni praznici i kada svi ovi oni odu svojim kućama.

Interesantno je da sam danas vidio jako malo onih Zeničana koje viđam svakodnevno. Valjda su otišli negdje na okolna izletišta da bi izbjegli gužvu koja je vladala u gradu. H. i ja smo popili svoju dozu boze kod Mime (slastičarna „Jabuka“ po novome) i otišli smo u šetnju jer to normalnim danima teško možemo.

Svratili smo do Gimnazije da poslušamo probu hora maestra Milenka Karovića. Naime, jutros kada je zvao da mi čestita Uskrs rekao je da mora probati Italijansku himnu jer uskoro ide sa svojim horom na deset dana u posjetu Italiji. Iznova sam bio oduševljen kako pjevaju njegova djeca i brzinom svladavanja himne koju su nakon samo par proba otpjevali skoro bez greške.

Voljeli Milenka ili ne, mora mu se odati priznanje za ovo što radi jer djeci je usadio fantastične radne navike i ono najvažnije - otrgnuo ih je od gluvarenja po ulicama i kafićima što masa njihovih vršnjaka inače radi. Svake godine ih vodi na neku egzotičnu destinaciju tako da djeca koja inače sebi to ne bi mogla priuštiti vide ljepote Italije, Njemačke ili nekih drugih zemalja gdje su već išli. Iako ih je bilo mnogo koji su danas slavili Uskrs došli su na probu bez ikakvog pogovora. Među tom djecom vlada jedno fino prijateljstvo i sloga što je iznenađujuće za mlade ljude koji su jako teški za obuzdati u tim godinama.

Obzirom da moji roditelji više nisu živi ja sam obojao dvadesetak jaja i namjeravam ih podijeliti djeci prijatelja. Svaki praznik ostavlja neki tužan trag na meni ali ovaj Uskrs, vjerojatno zbog sunčanog i lijepo provedenog dana, nije.

Bilo je lijepo vidjeti Zenicu okupanu suncem i u njoj masu poznatih i nasmijanih lica koje običnim danima ne viđamo.

6 comments:

  1. Blentoven!
    Ovim putem čestitam Uskrs svima koji ga slave!
    Tarik

    ReplyDelete
  2. svaka cast site ti je super,samo tako nastavi.Zaista nam puno znaci kada mozemo da procitamo o desavanjima u nasem gradu,hvala velika

    ReplyDelete
  3. obojio si grad svojim LIJEPIM postom..zivio.
    skusho

    ReplyDelete
  4. happy easter vuchak..s malim zakasnjenjem...
    adela

    ReplyDelete
  5. Sa zakasnjenjem sretne Uskrsne blagdane svim Zenicanima kojima ovaj vjerski praznik simbolise nadu u bolje sutra.Pozdrav care!

    ReplyDelete
  6. Veliki pozdrav od jedne zenicanke!!
    Danas sam tek cula za ovu stranicu,i mogu ti reci da je odlicno,tako ponovo budi preljepe uspomene na moj rodni grad,koji mi svake godine sve vise nedostaje,i zao mi je sto ove godine za Uskrs nisam bila u mogucnosti doci u moju prekrasnu Zenicu.
    NINA

    ReplyDelete