24 December 2008

Ama baš sve za ljepotu...


Jutros se probudim uz hladne radijatore i spominjanje uže i šire Indijske obitelji i zaputim se ka gradu. Ni vani nije bilo baš pretjerano toplo, onaj blesimetar na "jugobanci" je pokazivao +01 stepen. Pored mene uredno utrpanog u duge gaće (sorry obožavateljkama ali godine, prostata...) prođe djevojka zamamnog izgleda i proporcija. Nije mi baš to privuklo pažnju nego njen stil oblačenja. Imao sam osjećaj da joj nedostaje par odjevnih artikala. Imala je neku laganu jaknicu dobrano iznad kukova, traperice spuštenih bokova (sam sebi zvučim kao "fashion guru", ne daj mi Bože) i između samo svoju autentičnu kožu neke neprirodno plavkaste boje. Smio bih se kladiti da kad bi ona otišla na rentgen niko ne bi mogao pronaći njezine jajnike. Bili bi sakriveni negdje iza bubrega ili na nekom toplijem i odjećom prekrivenom mjestu.

Zapitam se da li postoji nešto što današnje djevojčice ne bi uradile da skrenu pažnju na sebe. Ne mogu da se ne sjetim sebe u njihovim godinama. U moje doba su samo učiteljice imale sise. Svaka djevojka kojoj bi grudi i narasle skrivala ih je iza širokih dukseva ili još širih džempera. Sjećam se jako dobro da si saznanje o veličini i kvalitetu grudi mogao doznati tek kada se dovoljno zbližiš s djevojkom da ju možes skinuti, a do toga se jako teško dolazilo. Danas djevojčice napune "solidnu trojku" i prije nego im mliječni zubi ispadnu i odmah ih krenu eksponirati bez imalo srama. Ima tu i raznih pomagala poput onih “poosh up” grudnjaka koje znaju dočarati nerealnu sliku o veličini (jedan moj prijatelj je namjeravao tužiti djevojku zbog lažnog predstavljanja) ali uglavnom ove današnje su mnogo naprednije od djevojaka iz starijih generacija. Neki spominju genetski modificiranu hranu kao uzrok tih "devijacija" a neki idu čak dotle da spominju radijaciju i Černobil.

Ja ne razmišljam o tome, razmišljam da li su današnje cure stvarno zgodnije od onih nekada ili možda mi nismo znali ovako dobro gledati...

2 comments:

  1. Moj Vucak danas ti je sve naopako. Moj raodja od svega 10 godina ima curu od 11. Pita ti ona njega: "Hocemo li nocas kod Bosanke (aka Bege:)) u 21 se naci?", a on ti njoj: "Sta ti je bona. Meni izlaz samo do aksama!" E sad jbg ko je ovdje bolje odgojen, pitam se? Jel to moj rodjak seljo i balo ili su ove trendi "PINK" curice gradska djeca u fazonu. Et haj ti reci?

    ReplyDelete
  2. Moj ti je odgovor da je rijetko ko od ovih mlađih fino odgojen.Rijetkost je pronaći nekog ko nema "erorr" u vaspitanju

    ReplyDelete