16 December 2008

Da li smo sigurni...?

Mi Zeničani napokon možemo odahnuti. U medijima smo zastupljeni jednako kao i Sarajevo sa kojim se uvijek takmičimo, a često smo i zastupljeniji.

Pitate se u kojim medijima?

U ''crnoj hronici'' Dnevnog avaza! Ni to ne bi bilo nešto zanimljivo i zahvalno za pisanje u mojim kolumnama da svi mi ne znamo da je Sarajevo 3,5 a po nekim informacijama čak i četiri puta ve'e od Zenice. To znači da imamo mnogo više kriminala od svih gradova u državi.

Ne prođe ni dan a da na mojoj uobičajenoj ruti (Travnička - Čaršija) ne sretnem policiju kako vrši uviđaj neke sitne pljačke ili obijanja neke od radnji. Maloljetnici se dokazuju čestim tučama a nerijetko rabe noževe i slična priručna sredstva. Policija uvijek, ali baš uvijek dođe kada sve prođe da pregleda štetu i napravi zapisnik i još nisam nikad čuo da su djelovali preventivno da spriječe neki nered.

Iziritiran ovakvim stanjem pitah jednom bivšeg načelnika MUP-a zašto policija ne djeluje malo više zaštitnički prema građanima a on mi je kao primjer naveo da čitavu Titovu ulicu, od Carine do Čaršijske džamije pokrivaju dva policajca.

Dva policajca na najfrekventniju ulicu je za nepovjerovati. Nije ni čudo da nikada nisutu kada se dogodi neki incident.

1 comment:

  1. hej, ja uvijek otvorim avaz i crnu hroniku jer zastupam teoriju da nijedan dan ne moze proći bez Zenice. A tako i biva...pokrivamo cijeli krivični zakon BiH...od sitnih krađa do kvalifikovanih ubistava...

    ReplyDelete