18 December 2008

OV Zenica

Neki dan odem na blog Ade Džonlića i tamo pročitam spisak vijećnika Općinskog vijeća Zenice.
Ima tu Boga mi mnogo imena koja će trošiti pare poreskih obveznika. OK, to je oduvijek bio problem ali ima tu jedan drugi koji ja hoću da apostrofiram. Zadnjih dvadeset i pet godina baš svaki dan izlazim u čaršiju (ujutro i uvečer) i upoznao sam stvarno impozantan broj ljudi ali sa tog spiska ja sam znao samo dvoje ljudi - doktoricu Pojskić i fudbalera Šabu (neš ti vijećnika).

Pitanje je : "Gdje su čaršijski ljudi?"
Odgovor je kao i uvijek - u kafićima!

Tamo svi sjede, pretresaju lokalnu politiku i kukaju kako u općinskim strukturama nema nikog iz grada a kada se treba kandidovati - neće niko.

Jedini za kog znam da se kandidovao na prošlim izborima je bio Armin Šestić i svaka mu čast.
Bez imalo dvojbi dobio je moj glas, a čak sam se trudio da kod svih mojih bližnjih agitujem u njegovu korist. Rezultati izbora su na moju žalost bili očekivani - Huso je dobio izbore kao Castro birvaktile na Kubi, a Šele nije prošao kao vijećnik uprkos izuzetno dobro odrađenoj, agresivnoj kampanji.
Možda je to i do stranke jer je Armin član Liberalne stranke koja u zemlji kojoj čak i Djed mraz smeta nema nikakve šanse.

Možda i jest ali ipak moram reći: "Sorry Šele, ali ja za koga god sam glasao - popušio je..."
Početkom 90-ih sam glasao za Markovića - ništa. Prvi poratni izbori glasao sam za Dr.Mustafu Omanovića - opet ništa. Nakon mnogo godina pauze izađem sa otvorenom sumnjom u svoj baksuzluk glasat za Šeleta i ... jbg majstore!

1 comment:

  1. E moj Blentovenu!

    Ma kako ne?! Ima tu mnogo, mnogo faca, kojima Zenica postaje višak politične karijere. Ali kao što si i rekao, gdje su te gradske face i likovi? Vjerovatno su izgubili vjeru u vrijednosti jednog grada pod nazivom Zenica, a nažalost istoimeni grad sve češće možemo i nazivati Zenići, Zenica han ili pak Zeničići...kako god okrenemo socialna struktura je promjenila svijest i navike urbane sredine, te zato nije ni čudno što nema gradskih likova u OV Zenica...Možda četiri mada je i to je diskutabilno.

    Šteta, da nije g. Šestić prošao u saziv ali sve nešto kontam, da ovim našim postanjem, komentarima i tvojim pisanjem počinje da se budi gradska vrednota...nažalost buđenje ide cyber putem ali i ovo je možda mjesto... oaza gdje čovjek može pobjeći od "rure", i eto nama Zenice nazad!

    k

    ReplyDelete