16 December 2008

Maloljetna delikvencija

U Sarajevu se zna - braća Gashi I opasni likovi s nadimkom Ćelo...
U Beogradu su bili Arkan, Ljuba Zemunac, Legija...
U Zagrebu su bili Krojf, Klica i drugi...
U našem gradu nema nekih istaknutih imena koja figuriraju po crnim kronikama ali zato imamo znatan broj cigančadi i onih malo više bijelih maloljetnih delikvenata koji teroriziraju grad.

Svojim očima sam neki dan gledao kako mali cigančić koji svaki dan gluvari po čaršiji otima bicikl nekog dječačića koji je izašao sa prijateljem da se provoza po gradu. Ja i još par ljudi smo ga otjerali i riješili taj problem ali nakratko. To je klasično guranje prašine pod tepih jer će se ponoviti za par dana na mjestu gdje neće biti nekog ko je voljan pomoći.

Pitao sam neki dan policajca koji ordinira na terenu Čaršije šta da radim u sličnim situacijama jer mi je i djevojka imala problema sa istom skupinom cigančića. On mi je rekao da ih (što se tiče njega) pobacam u Bosnu jer su ih on i njegove kolege privodili par puta i bili su odmah vraćeni na ulicu jer ne postoji odgovarajuća ustanova koja bi se brinula za djecu tog uzrasta.

Ponekad se pitam gdje smo to mi pogriješili pa smo postali taoci malo tamnijih klinaca i njihovih svjetlijih inačica u našem gradu i da li trebamo da doživimo sudbinu Denisa Mrnjavca pa da se dignemo na noge i da od nadležnih tražimo zaštitu...

1 comment:

  1. ....iz tvog teksta skonta da opet vodas neku maloljtnicu....

    ReplyDelete