28 December 2008

Bradonja


Sredinom sedamdesetih godina prošloga stoljeća u naš grad je tiho (mislim da je to jedina tiha stvar koju je učinio u životu) došao jedan golobradi profesor muzike iz Nikšića. Namjerno sam stavio floskulu "golobradi" jer ga rijetki, pa čak ni njegov sin ne pamte bez brade.
Pogodili ste, Milenko Karović, maestro, alfa i omega Omladinskog hora Zenica.

Nedugo nakon dolaska oženio je prelijepu djevojku iz jedne od eminentih Zeničkih obitelji, Kamijah Arnaut i odlučio je da ostane zauvijek u našem gradu. Paradoksalno kako se i inače u Zenici odvijaju stvari, taj mi je bradonja sinoć podario davno zamrli osjećaj da sam ponosan što sam Zeničanin.

Omladinski hor je sinoć izveo “Potpuri” (šta god to značilo) sastavljen iz dva dijela - svjetske i balkanske muzike. Hor je bio potpomognut izvrsnim muzičarima iz Sarajeva i sa par gostujućih solista (koji su takođe svi iz Zenice). Eh da, bio je tu i plesni studio "Shadows" koji su ponekad smetali na sceni ali su uglavnom ambijentalno popunjavali binu.

Maestro se namjerno odlučio za običnom smrtniku nepoznate arije iz poznatih opera. Tako je Mirza Hrustanović pjevao arije iz "Trubadura" koje nismo navikli slušati. Mora se priznati da je određena vrsta hrabrosti bila odluka da se obradi i Hrvatska rock opera "Gubec beg". Taj dio koncerta mi i jest bio najprijatnije iznenađenje. Već odavno sam svjestan kvaliteta mladoga Ivana Jelića koji je maestralno otpjevao, odglumio i otplesao "Figara", ali Emina Karović koja je izvela "Janino ludilo" je "pomela" scenu. Moram priznati da mi je proizvela jedan davno zaboravljeni osjećaj - naježio sam se od ugode gledajući njenu izvedbu. Svi mi znamo da Emina pjeva fantastično ali ono njeno odglumljeno ludilo je najbolja gluma na našim pozorišnim daskama od rata naovamo. Vidio sam tokom večeri mnoge glumce Zeničkog BNP-a u publici i nadam se da su vidjeli isto ono što i ja - fantastičnu glumu djevojke koja nije po vokaciji glumac.

Za kraj je Milenko ostavio pjesmu iz mjuzikla "Jalta, Jalta" koja je svojom euforičnom melodijom (fantastičan aranžman, majstore) podigla dupke punu salu pozorišta na noge. Sve u svemu Milenka možete voljeti ili mrziti ali njegov rad morate poštovati...

Samo naprijed Maestro!

4 comments:

  1. "potpuri" je u muzici naziv za komad sastavljen iz vise poznatih komada :-)
    i ja nadjoh na Googletu, inace bih mislila da se samo ono osuseno cvijece koje kupujem zove "potpuri"

    Inace se slazem, sinoc je u najmanje tri pjesme bilo lijepo biti Zenicanin (ili Zenicanka u mom slucaju).

    Inace, ja cu (kad vec nisi ti) uputiti kritiku plesacima - ne bi bilo lose da za pocetak nauce plesati...

    ReplyDelete
  2. Ma nema,super blog! :)

    "...svjestan kvaliteta mladog Ivana..." :))))

    heh,pozz... MAJA

    ReplyDelete
  3. Bila je izuzetna cast i zadovoljstvo pjevati ljudima koji svim srcem vole svoj grad i prate i njeguju kulturu u svome gradu :-). Hvala na divnim komentarima! Hvala na poklonjenom aplauzu! Nadam se da cu se uskoro opet moci zahvaliti pjesmom ili glumom svojim dragim Zenicanima! Do tada, srdacan pozz!

    Emina Karovic

    ReplyDelete
  4. Hvala Emini za komentar i zeljno je očekujem u narednom projektu.
    Hvala i nezaobilaznoj Jefimiji na edukativnom pristupu i što me je opet naučila nešto novo ,kao bezbroj puta do sada.
    I naravno,hvala Maji kojoj poručujem da i ona odkrije kvalitete mladog Ivana

    ReplyDelete