24 May 2009

"Disco night" u Kuglani


Damir Vucak
Moram vam priznati da u Zenici i nije sve tako crno kako se ponekad može steći utisak iz mojih postova. Zahvaljujući prijatelju koji me pozvao prije nekog vremena da prvi put posjetim Kuglanu i kviz „Edoteka“ (koji sam spominjao već u ranijem postu) otkrio sam jedno prelijepo mjesto koje konkuriše da od mene ponese titulu „Najboljeg mjesta u Zenici“.

Što vam sve ovo pišem? Pa, sinoć smo H. i ja otišli u Kuglanu jer je bilo organizovano „Disco veče“, i super smo se proveli. Prije svega moram naglasiti da mi je jako drago da u Zenici postoje ljudi poput Ede Sinanovića i Senada Džanića koji stoje iza velikog broja svih super događanja u našem gradu. Oni su idejni tvorci i kviza „Edoteka“ koji nas zabavlja svakog četvrtka, a sad im je palo na pamet da organizuju i „Disco veče“.

Sam prostor Kuglane je extra, ima i prelijepu baštu, dobar parking za one koje ne vole hodati, a unutra ima toliko prostora da ni H. nikad ne kuka zbog dima jer se ovdje ne osjeti zadimljenost ni kada svi zapale. Pored svega moram reći da sam sinoć pojeo i do sada najbolju Pizzu u gradu, tako da kad se sve uzme u obzir onda vam je vjerovatno jasno zašto sve više volim ovo mjesto.

„Disco veče“ je okupila nekih 30-ak ljudi koji su se super zabavili. Neću opet kukati kako nas je bilo malo jer kad malo bolje razmislim, možda je baš u tome što je bila manja ali odabrana ekipa bio poseban gušt. Neka svi ostali kukaju i idu slušati kojekakve „Hari Honde“ i druge likove sa čudnim imenima i još čudnijim frizurama i muzikom, ja znam da je ekipa koja se okupila sinoć imala priliku čuti fantastičnu muziku za koju se pobrinuo Edo. Neki su plesali, neki su skoro pali s nogu, a neki su uživali posmatrajući toliko pozitivne energije na jednom mjestu.

Sve one koji vole đuskati kao i one koji neobičnom i dobrom zabavom vole upotpuniti svoj društveni život pozivam da nam se pridruže iduće subote (30. maja) od 22 sata. Seno i Edo su obećali svoj outfit sa perikom dopuniti i specijalnim košuljama i cipelama na petu tako da će ugođaj biti potpun.

10 comments:

  1. Super da se nesto pozitivno desava u nasoj Zenici, Zenicanii to zasluzuju...a to sto nema raje...to je i bolje...ne mora se pravit uvijek "teferic" da bi bilo dobro, nek' teferic pravi ko voli teferice...pozdrav organizatorima i samo tako nastavite, Edoteka je vec veliki usijeh!!!

    ReplyDelete
  2. Toliko su pozitivni i toliko toga su vec dali ovom gradu da im za svaki projekat skidam kapu,Edi ne Sinanovicu i Senade Dzanicu samo naprijed,uvijek cete imate nekog ko ce redovno podrzavati sve sto napravite.

    ReplyDelete
  3. sam prostor kuglane je extra..
    pa zar i ti crni damire...ha,ha,ha,..
    dvije rijeci smisljene poslije rata(kako su uopste nastale ili zalutale u zenicu)od kojih mi se kosa dize na glavi su upravo extra i jos gora predobro,...uh,uh,uh..
    nemam namjeru da isprovociram ili potegnem diskusiju..samo se gnusham ovih dviju rijechi,nishta vishe...
    pozdrav.

    pablo

    ReplyDelete
  4. Hocemo EDU i SENU za direktore BNP Zenica i na celu manifestacije "ZENICKO PROLJECE"!.

    ReplyDelete
  5. Pablo,hvala na kritici za riječ ''extra'' koju ja u privatnom životu rijetko rabim a stoprocentno si u pravu za ove dvije rijeći koje ti idu na živce.
    Uvažit ču ovu kritiku i potruditi se da mi te riječi ne zalutaju u još koji tekst.

    ReplyDelete
  6. Da mi je neko rekao da ću propustiti "Disco night" reko bi mu da je budala... jbg Damire i Hana, al ima li smo nenadane goste :( Sorry i Edi i Seni, mi smo na gubitku :(

    ReplyDelete
  7. ne manje uzhasavajuce zvuchi rijec, koju i sam precesto koristim,a to je rijech JARANE..
    uh uh..

    pablo

    ReplyDelete
  8. Damire,
    Ako postoji mogucnost,da mi definises kritiku vezano za rijec
    extra,jer stvarno ne kontam u cemu je point te kritike,s obzirom da je ovaj tvoj zadnji post pozitivno opisan .
    Unaprijed zahvalan,
    Ervin Herovic

    ReplyDelete
  9. Pablo, mogo bi ti malo potraziti definiciju rijeci "blog". Mislim koga boli k...c kakvim je pravopisom Vucak pisao. Pa ako neko hoce citat Jesenjina il Andrica nek ide u biblioteku, a ti ako imas toliko zamjerki na neciji pravopis, bujrum stvori svoj blog pa pisi sta god hoces. I nadaj se da ce to iko procitat, bez obzira sto si pravilno ispisano...bljaaak

    ReplyDelete
  10. Hahahahaha,Kerim je 100% u pravu,meni ovo ne da je dobro,nego predobro,svaki dan uzmem sebi extra vremena da vidim sta li sad razmisljaju vrijedni blogovci iz ZE i onda (makar i ne bila istog misljenja)pomislim:samo tako,jarane!
    Sve u svemu,bas je cool i uz to jos gratis:)
    Ako ovo objavis Damire,onaj kec k'o lamela sto si ga dobio na jednom od proslih casova ode sigurno u moju djacku knjizicu,sto i nije tako lose...jer ti onda smijes i dalje pisati,a ja cu ipak ostati pri citanju:)
    Pozdrav,Mediha

    ReplyDelete