06 May 2009

Je li vam dobro ili biste bolje?

Ne znam da li ste uspjeli vidjeti plakate koji obavještavaju o tome da će se u subotu, 9. maja na platou ispred robne kuće „Bosna“ održati protestni skup. Pozivaju se svi zainteresovani da dođu na plato u podne (to je u 12 sati) da svojim prisustvom iskažu svoje nezadovoljstvo postojećom situacijom u državi.

Mene baš zanima koliko će se ljudi pojaviti na ovom skupu. S kim god da pričam svi kukaju i žale se na recesiju, probleme, neimaštinu, rupe na cesti, loše zdravstvo, školstvo i sve ostalo što može mučiti jednog običnog čovjeka koji nije uspio obezbijediti svoje mjesto u nekom od Parlamenata širom države. Međutim, do sada se uglavnom dešavalo da sva ta „kuknjava“ padne u vodu čim dođe do toga da treba nešto konkretno uraditi. Tako nam se dešava da na izbore izađe jako malo ljudi uz širok asortiman izgovora onih kojima je bilo mrsko napraviti nekoliko koraka više taj dan. A dosadašnji protesti su tek jedna posebna priča.

Ovo je vrijeme u kojem ima mnogo nezadovoljnih koji svoje probleme rješavaju blokiranjem cesta, postavljanjem šatora ispred zgrada vlade i organizovanjem raznih skupova. Meni lično se čini da je ova današnja vlast patentirala novi način borbe protiv ovakvih vrsta organizovanja građana – oni ih uglavnom ignorišu. Preskaču radnike koji kampuju ispred Kantona, prave se da ne čuju radnike Mittala ispred direkcije, a tek kad stane pola države zbog blokade autoputa onda isplate ono što duguju ljudima. I ne samo da ih ignoriše vlast, ignorišu ih svi ostali koji nemaju isti problem vjerovatno zbog toga što im je dobro.

Zbog toga sa nestrpljenjem iščekujem subotu da vidim koliko ima Zeničana kojima nije dobro. Ili najblaže rečeno – da vidimo koliko nas je koji bismo željeli da živimo bolje?

Vidimo se u subotu – tačno u podne ispred RK "Bosna"!

10 comments:

  1. Za dobre proteste je potrebna i dobra organizacija istih. Naravno da nece doci hiljade ljudi svaki put kada nekom od 79 udruzenja padne na pamet da organizuje nekakve protestne skupove i o istima obavijeste tako sto polijepe 79 plakata po gradu.

    ReplyDelete
  2. Slazem se sa tvojim tekstom. Ocekujem 200-300 ljudi i to zato sto je subota i sto su slucajno tu. Volio bih da grijeshim.
    Faris H

    ReplyDelete
  3. E moj Blentoven!

    Žao mi je što neću biti dio ovo događaja. Vrlo rado bi iskazao svoje nezadovoljstvo radom odnosno neradom političkih struktura. U svakom slučaju podržavam i pozivam sve Zeničane, da svojim prisustvom kažu NE!
    NE ignorisanju radnika! NE ne-grijanju! NE zagađenju! NE zeničkoj građevinskoj tajkunizaciji! NE političkoj apatičnosti i nesposobnosti! NE prodaji zeničkih parcela strancima! NE nepoštivanju osnovnih prava građana! NE povećanju plata političkim liderima!
    Dosta ih je više!!! Ljudi! Izać' na ulicu i pištaljke organizovat'. Nek' vas čuju!!!
    Tarik

    ReplyDelete
  4. E ajde da vidimo , ....,u znak solidarsnosti ja chu ovdje izachi na trh tachno u podne !!!!

    ReplyDelete
  5. Necu doci. U jednu ruku zato sto "mrzim sve sto vole mladi", a u drugu zato sto mi vise taj nas "modernizam" i "urbanizam" ide na neku stvar. Daj da radimo sve ono sto vidimo na TV-u. Postici se nece nista,to svi znamo.. Kao alternativu predlazem kolektivno volontiranje u vidu sadjenja cvijeca i sl.. I naravno treci razlog je taj sto se uzurbano pripremam za sljedece izbore.. : )

    ReplyDelete
  6. U pravu si samo se zale, a niko da zasuche rukave i nesto napravi. Mene se to ne tice, mene ne pogadja, nije meni bas tako lose, imam za majicu, kaficu, OK je. Takvo je razmisljanje, nikoga nije briga za RVI ako nisu rvi,za penzionere ako nisu penzioneri, za taxiste osim njih samih.Kolektivizam je umro 4.Maja 1980, uskrsnuo 6.Aprila 1992 i opet umro 14.Septembra 1995.Od tad je svako za sebe.Meni vas je bilo zao, ali vise nije. Onog dana kad smjenise kad smjenise Kodru a ustade samo sachica najodaniji sinova BiH,i policija ih istuche, a ne desi se revolucija, presto sam zalit. Glasali ste za, ili mozda niste ni glasali, sad pasite travu, ovce...

    ReplyDelete
  7. Aline R...kad si takav frajer hajd dodji i ti tacno u podne pa okupljenim reci ovo sto si ovdje napisao...da su ovce i da pasu travu koja je zagadjena od zeljezare...ili im reci kako bi trebali ili sto bi trebali da i njima bude kao tebi...jbg meni nije dobro ako vidim da ljudima oko mene nije dobro...ili je u pitanju neki organizirani kriminal kojim se bavis pa su svi isti kao ti pa te zaboli ona stvar za ostale

    ReplyDelete
  8. Prvo,nisam anoniman, a frajer sam uvijek bio i da sam sad tu bio bih prvi koji bi krenuo na kordone, ne bi sjedio kuci cekao da mi padne s neba. Drugo, nego sta nego su ovce oni koji su glasali za tu gamad sto vas krade, a eto sad i truje.Trece, nisam ni lopov, ni kriminalac. Dok sam tu zivio radio sam posteno na crno. Gazdi lakse bilo potplatiti inspektore, nego platiti doprinos. Sad radim gdje se posten rad posteno plati. Da bi Vam bilo bolje treba tu bit 20-30 hiljada ljudi na prosvjedima, treba otici pred opstinu i sjediti tamo dok se nesto ne promjeni. Bilo mi je zao ali vise nije,jer sami sebi velicate lopove koji vam naprave stadion od 2-3 hiljadice sjedala i dvije nove zgrade gdje kvadrat kosta ko na Menhetnu. U Zenici eto ima 200-300 ljudi kojih mi je zao. Penzioneri ,RVI, taxisti i svi oni koji izadju da prosvjeduju, ali njihov se glas ne cuje.

    ReplyDelete
  9. Pozdravljam..
    Svaka ti cast na ovom opisu nase lijepe ulice ili mahale ili ceste.I ja sam iz ove ulice i vec 15 godina sam tu(citav zivot)gdje tacno zivis,jesil u bliziniZelene zgrade??

    ReplyDelete