07 January 2009

Posao i kako ga naći

Znam da među čitaocima moga bloga ima jako pametnih ljudi pa bih da podijelim dilemu s njima.

Kako da jedan sredovječni čovjek od 44 godine pronađe posao u ovom gradu?

Odgovori koji me šalju na biro su unaprijed isključeni jer se zna da u ovom gradu ide sve preko štele. Probavao sam pronaći posao na sve moguće načine ali niti jedan u zadnjih godinu dana nije urodio plodom. Da sam plavuša dimenzija 90-60-90 i da imam IQ sobne temperature našao bih ga sigurno jer se zna da u današnja vremena niko neće da zaposli nekog ko razmišlja nego nekog kome možeš da naređuješ i da ga maksimalno iskorištavaš.

Jedan od mojih problema je i taj što sam cijeli život u čaršiji a poznato je da danas posao najlakše dobijaju Babinci i oni iz drugih prigradskih vukojebina. Možda je način da odem izvadit' ličnu na neku od tih egzotičnih destinacija?

Padalo mi je na pamet da se prijavim u neku od stranaka pa da po tom nekom famoznom stranačkom ključu probam pronaći posao ali znam da moja utroba ne bi podnijela takav razvoj situacije. Nije da nisam imao ponuda da se učlanim u neke stranke ali znam da još nisu oformili takvu koja bi me mene privukla.

Završio sam Elektrotehničku školu, znači nisam nepismen. Radio sam kao prevodioc a i u kompjutere se kužim. Imam iskustvo u radu sa ljudima (mislim da sam tu i najjači). Pa kako je onda moguće da u svom gradu ne mogu pronaći posao?

Sve ide na ruku onoj pitalici „Koja je razlika između Babinca i Zeničana? - Zeničanin zna gdje je opština a Babinac zna sve u opštini“.

Ostaje mi jedino da uradim nešto korisno za ovu državu - da otvorim privatno groblje jer ja koliki sam baksuz niko nikad ne bi umro.

9 comments:

  1. Ej Vucak,
    meni se cini da bi tebi neka kolumna o Zenici i zenicanima u prikladnim novinama dobro odgovarala.
    Nesto ono kao "freelance" novinarstvo. Naravno ne znam kako je to placeno i ima li "prikladnih novina"
    malo nisam u toku. Jednostavnim i "pitkim"nacinom pisanja vec si napravio bazu citatelja koji se eto ili prisjecaju ili tek upoznaju za "carsijom", ovisno o tome da li su zenicani ili ne ili po tome koja su generacija.
    Na kraju krajeva, ostaje ti jednostavan ali efikasan marketinski trik, a pola posla si vec obavio, znaci "upecas" ekipu na blog - obavljeno, i kada pocnu "krizirati" ono "daj jos" onda kazes, moze ali stranica je "password protected" i mjesecna clanarina preko PayPal-a je ....??? KM.
    Eto to ti je samo jedno misljenje ili ti "moja 2 centa"
    Pozdrav,
    Svjetlana

    ReplyDelete
  2. Sto se tiče pisanja kolumne u novinam a,o tome sam razmišljao a o naplačivanju čitanja ovog bloga i ne želim razmišljati jer ja ovo radim da bih ljudima ugodio a ne da zaradim.Svejedno hvala na trudu da si mi napisala komentar.Hvala od srca
    Blentoven

    ReplyDelete
  3. Halo,ja ne znam kako da se pronadje posao u Zenici,jer da sam znala ne bih ni ja otisla kao sto kazu kod nas "trbuhom za kruhom"!U moje doba su bile "veze".Gledala sam kako oni koji su zavrsili skolu kad i ja sjedili za salterima a ja sam bila na birou za zaposljavanje,neka 879 na listi.Zbog toga sam upisala i fakultet.Na ja,bilo pa proslo.Znam samo da kad se jedna vrata zatvaraju da se druga otvaraju i ko trazi taj nadje.nadam se da ce se i tebi vrata otvoriti!pozdrav

    ReplyDelete
  4. sve to napisano je zalosna cinjenica u nasem gradu..Ali ja se nekada i pitam, ne napadajuci tebe, da li recimo 70% ljudi u zenici uopste zele da rade, da li se iskreno trude za jedan posao, da li nakon prve odbijenice dignu ruke i kazu"pa ovo je samo stela", da li ustvari jedva cekaju da dobiju tu odbijenicu, jer im nekako i godi to pljuvanje i taj naviknuti,u vene unesen, zivot, da li jednostavno raja nasa previse trazi a malo se trudi..ja sam ipak misljenja da ako bas bas bas bas bas zeli i hoche da radi..i ako mu je stvarno alarmantno finansijsko i zivotno stanje, onda ce vala i naci bar neki posao za pocetak, bar da ima nekog izvora novca..zasto se samo okrecemo i gledamo u nasem gradu za posao, zasto se ne aplicira na neko radno mjesto u drugom gradu..??
    Naravno da nam je stanje u drzavi a i u nasem gradu lose, ali ipak mislim da sam bar malko u pravu.., ali samo jos da napomenem da ne govorim i cijeloj nasoj zenickoj populaciji..svejstan sam i ja toga da vlada seljakluk i da se u vecini slucajeva moraju potegnuti kojekakve veze da bi se dobio posao..ali kao sto rekoh, ima greske i u "nacinu trazenja posla"...srdacan pozdrav i svim onim koji se trude zelim brz pristup novom radnom mjestu...

    ReplyDelete
  5. Ne volim odgovarati na nepotpisane komentare ali ovog puta moram.
    Nije istina da sam ja digao ruke nakon jednog pokušaja,nisam digao ruke ni nakon desetak pokušaja ja samo kažem ono što sam čuo i doživio.
    Paradoksalno je da od deset uposlenih ,njih devet ide preko štele a oni ostali,normalni,preko biroa.
    Bio bih nepošten,prema bratu,prema djevojci i prema masi drugih koji rade ali naglašavam da je u ovom gradu jako teško naći posao ako ga tražiš regularnim putem.
    Ako tebe ne dotiče taj problem,OK ali ne bih ti poželio da ostaneš bez posla i da ga moraš tražiti bez štele.

    ReplyDelete
  6. Dragi moj lave, ja te mogu uputiti na Business Start-up Centre (BSC) Zenica gdje organizuju takmicenje za najbolje poslovne planove svake godine i Akademije Poduzetnistva. S tvoje strane je potrebno da imas ideju a kroz akademiju dobijes edukaciju da napises poslovni plan i isti predas na takmicenje i krenes u vlastiti "business", ono sam svoj gazda. A drugi prijedlog kako da dodjes do finansijskih sredstava jeste da napravis brojac posjeta i klikova na stranici i ako tako je taj broj poprilicno veliki napravis svoj blog mjestom gdje ce pojedini privredni subjekti reklamirati ili prezentirati svoje poslovne aktivnosti. Znas kako kazu, "Dobar savjet zlata vrijedi".

    Pozdrav i blog je odlican,

    Peace, Muha

    ReplyDelete
  7. Edin,
    Pozz Vucak ;)
    evo moj doprinos necu puno pametovat,pa ukoliko moze ko da se nađe u ovim poslovima koji se nude tj.ima znanje ovih zanimanja, a biće još ubrzo novih poslova u ponudi, posjetite :

    http://www.wix.com/bizinfocentarZe/bizinfocentar

    http://bizinfocentar.blogspot.com/

    kontaktirajte i posaljite CV..ne košta ništa ;)..cya

    ReplyDelete
  8. znaci bravo za post odusevljen sam iscitao.....

    ReplyDelete
  9. Vrlo nezgodna situacija za posao, tako je svuda, a ne samo u Zenici.

    ReplyDelete