31 March 2009

100 - ti

Kada sam prije tri i po mjeseca počeo pisati ovaj blog nisam mislio da ću tako brzo stići do ikakvog jubileja, a evo – danas je na repertoaru moj stoti post.

Sve je počelo na nagovor moje djevojke (to sam vam već rekao), i sad već mogu reći da mi je jako drago što me uspjela nagovoriti da ono o čemu razmišljam i pričam zapišem ovdje. Za svoje pisanje sam dobio mnogo pohvala i nešto kritika, a ono što me i samog iznenadilo jeste veliki broj ljudi koji su mi se zahvalili na tome što pišem. Dosta ljudi pronalazi zadovoljstvo u čitanju mojih postova i ja sam zbog toga odlučio da nastavim sa ovom djelatnošću sve dok bude makar jedna osoba redovno posjećivala Blentovena.

A za sada ih ima puno više, i koliko sam primijetio, taj broj se povećava. S vremena na vrijeme posmatram kartu svojih posjetilaca koji za sada dolaze iz 47 zemalja. Iako sam u početku mislio da će me uglavnom čitati Zeničani koji žive vani, moram priznati da mi je drago da ipak imam najviše posjeta iz Bosne i Hercegovine. Naravno, najviše je čitalaca u samoj Zenici, a za one koji stalno podgrijavaju netrpeljivost između Zenice i Sarajeva moram naglasiti da je sljedeće mjesto u kojem je Blentoven najčitaniji upravo Sarajevo. Naravno da ne mislim da Sarajlije od puste dosade čitaju i moj blog, nego taj podatak još jednom potvrđuje činjenicu da su Zeničani najvećim dijelom orijentisani ka Sarajevu. Sljedeći grad u kojem me čitaju je Mostar, a onda slijede Prijedor, Banjaluka, Prnjavor, Doboj, Tuzla i Brčko.

U inostranstvu sam najprisutniji u Americi, Australiji u Holandiji, a zatim slijede Hrvatska, Njemačka, Slovenija, Austrija i ostale države u kojima očito ima naših ljudi. Iskreno, iznenadim se kad vidim dokle smo sve „dobacili“. Vrlo često gledam kartu i pokušavam se sjetiti ko bi me sad mogao npr. čitati u Poljskoj. U ove zemlje koje vode sa brojem posjeta je otišlo mnogo ljudi koje znam, ali ko me čita u Nigeriji, Senegalu, Alžiru ili Maleziji? Zar nas ima i tamo? One dvije posjete iz Dubaija se nadam da je napravio neki šeik kojem se jako sviđa kako pišem i koji bi me mogao nagraditi nekom vrstom sponzorstva. Ili bar da me angažuje za pisanje njegove biografije.

U ovom jubilarnom postu ću iskoristiti priliku i pozdraviti sve svoje vjerne čitaoce uz obećanje da ću se truditi da i dalje budem dio vaše svakodnevnice. A poseban pozdrav bih uputio momku koji me redovno čita u svom Waikiki džematu na Havajima. Uvijek se obradujem kad na karti usred okeana ugledam upaljenu crvenu tačkicu. Zamislim ga kako ispod palme čita Blentovena i bude mi drago što sam bar na taj način stigao i na Havaje.

11 comments:

  1. cestitke od crvene lampice iz po pacifika.
    sretan ti 100-ti.
    malobrojna ali kompaktna bosnjacka zajednica Honolulu te redovno prati a praticemo i dalje ako Bog da zdravlja, jakih servera i brzog interneta.
    sada odoh pod palmu a tebe pozdravljam vec tradicionalnim pozdravom boshnjaka honolulchana: ALOHA MANET!!!
    PS jesi znao da ananas raste pod zemljom, ko repa. ma ja se zijanio kad sam vidio : )
    ja, i ovo: statisticki, veci broj smrtnih slucajeva u havajsko-pacifickom kantonu uzrokuje kokosov orah koji otpadne na nekoga nego napad ajkule.
    pa ti vidi.
    a Fantu Bamboochu mjesto vode pijemo : )

    ReplyDelete
  2. Dobri ,moj prepošteni Muhamede!
    Ni ja ovakav lajav ne mogu opisati koliko me svaki put obraduješ svojim komentarima.
    Nasmijao si me do suza .Stvarno ovom gradu nedostaju likovi poput tebe.
    Ti i takvi kao ti su razlog zbog kojeg i pišem ovaj blog.
    Stay cool and stay there my friend.

    ReplyDelete
  3. Carsija ko carsija! Ovu "vasu" zenicku si mi priblizio sa svojim pricama... Odusevljen sam sa tvojim pisanjem.
    Zelim ti cestitati 100-ti i pozdraviti te iz daleke Svedske.
    Senad

    ReplyDelete
  4. Nije pomenuto,al evo da kazem,redovno imas posjete i iz hladne Finske!Ovdje nema ananasa,a Bogami ni kokosovih oraha(osim u prodavnici),nema ni tropskih vrucina,ni palmi,al IMA BLENTOVENA,redovno!
    SRETAN 100-ti!
    OSTAJ NAM ZDRAVO!

    ReplyDelete
  5. Trivijalno zvuči ali sam stvarno među nabrojane zemlje u kojim ljudi čitaju Blentovena htio spomenuti i Finsku jer mi je to stvarno egzotična destinacija.Iz meni nepoznatog razloga sam preskočio tu lijepu Laponsku zemlju i ovim putem se izvinjavam i šaljem srdačne pozdrave u ''bratsku'' nam Finsku.

    Hvala Senade na lijepim čestitkama i nemoj mi više onog ''vašu čaršiju'',jer mi tebe doživljavamo kao nešega ,već odavno...

    S poštovanjem Damir Vučak

    ReplyDelete
  6. Pa zar ih je vec 100? Vrijeme bas leti...Sretan 100-ti blog :))))

    Maja :)

    ReplyDelete
  7. Sretan 100-ti.Djesi damire legendo travnicke.Samo jedan kratak pozdav od pingvina. Cleveland, April.01.2009

    ReplyDelete
  8. Te zemlje i nisu bas realan pokazatelj da tamo "ima neko nas" . Moguce da se radi o nekom "robotu" (kojeg,vidi cuda, ni Google nije skontao) ili ljudi jednostavno dodju do bloga klikajuci nesto sasvim deseto. Pogledaj moj keyword search http://omploader.org/vMWgwdQ . Dva puta su tebe trazili a nasli mene :). U svakom slucaju blog je super,i u mom je svakodnevnom draft-u.Cestitke prije svega na volji za svakodnevnim pisanjem,a zatim i na kvalitetnim tekstovima. Drago mi je da Zenica ima kakvu takvu blog scenu. Definitivno bi trebali organizovati kakav Blog event ili kaficu :). Pozdrav

    ReplyDelete
  9. Hajde da se i ja pridruzim, pa da rijesimo tu "alzirsku" misteriju.
    Kad imam vremena svratim na blog - ovdje sam poslovno, iako sam inace baziran u Njemackoj. Inace rodjeni Zenicanin.
    Samo nastavi dalje i lijep pozdrav iz Alger la blanche!
    Elvir

    ReplyDelete
  10. @Amar: Hvala na cestitkama... a vidis, nije losa ideja o organizovanju jedne takve kafice
    @Elvir: znao sam ja da nas ima svugdje... Veliki pozdrav!

    ReplyDelete
  11. hej Vuchko....chestitam na 100-om..
    vjeruj mi ti i fb ste mi prvo uz jutarnju kaficu na poslu ..pa onda polako zapochnem radni dan..i ako me te optuzujesh da nista ne radim da sam non stop online hihihi..uglavnom svaka chast and keep going .....vidish koliko nas ima da uzivamo...nekako mi dodes ko Sara Jessica Parker iz Sex and the City..hahhah....pozzz iz THE US of A...Adela

    ReplyDelete