24 March 2009

Proljeće?

Prije nekoliko dana su javili da nam je stiglo proljeće. Od tada pada snijeg ili kiša, a u onim rijetkim trenutcima kad se pojavi sunce puše vjetar. Da bi sve bilo interesantnije već nekoliko dana nemamo ni grijanja. Kad malo bolje razmislim – zima je bila puno ljepše godišnje doba.

Zenica je danas posebno zanimljiv grad. Sreo sam najmanje deset ljudi koji kukaju i to na razne načine. Sve je lakše naći razlog za kukanje, a pojedinci koji uspijevaju ostati pozitivni su prava rijetkost. Više od ovih deset „kukača“ nisam sreo jer se najveći broj ljudi zavukao u kuću, vjerovatno pokušavaju pod dekama dostići neku za ljudsko biće normalnu temperaturu.

Umalo da zaboravim, najviše ljudi se juče i danas može sresti ispred „Centrotransa“ – kupuju se karte za utakmicu BiH – Belgija. S obzirom na gužvu ja sam u prvi mah mislio da se karte dijele džaba, ali izgleda da ih ipak naplaćuju. Eto nam za koji dan još jednog zanimljivog događaja u gradu.

Nakon što je na ovim prostorima prije nekih 18 godina u djelo provedena ona stara narodna „Zavadi pa vladaj“, prešlo se na primjenu druge, takođe stare narodne „Hljeba i igara“.

Kako stvari stoje uskoro ćemo morati uvesti male izmjene u ovu izreku pa će ona glasiti samo – „I igara“ .

P.S. Za one kojima je ovaj moj kratki post malo, preporučujem vam da posjetite sljedeći link: http://www.jefimijinsvijet.com/

1 comment:

  1. ...Damire svaka ti se pozlatila!I ja bih vekne ukino,dibidus!Ko ce narodu vise udovoljiti;jedni su za kruh,drugi za nimet,treci opet traze hjeba tako da je tu mucnu situaciju nas nacelnik Smajlovic jako prakticno rijesio,Bog ga pomogo?!Nema vise,sto se tice posla,nikom nista;evo vam raja igara(na srecu po najvise)pa Bog vas veselio!Jebes hapu nek je likovnih izlozbi,Ze proljeca,koncerata klasicne muzike,knjizevnih veceri,loptanja i grudvanja a neka seljaci otimaju,jedu tudi hljeb ako im je do takvih primitivni pobuda?..,mi nismo gladni mi smo iz carsije!
    Pozz mom drugu i njegovim blogerima...

    ReplyDelete