17 January 2009

CD radio

U poplavi današnjih trivijalnih radio stanica ne mogu da se ne sjetim radija koji je prvi pokušao da razbije stereotip dotadašnjih državnih radio stanica.

Mladi Zoran Mišetić je krajem osamdesetih (u neka meni najdraža vremena koja nama starijim automatski bude sjećanja na famozni „Markovićev period“ koji je donio tračak blagostanja u naše živote), osnovao prvu privatnu radio stanicu pod nazivom „CD radio“.

Sa vrha hotela „Metalurg“ u Zenicu su se odašiljale izuzetno kvalitetne emisije kombinirane sa odličnom muzikom. Muziku treba posebno naglasiti jer su se pratili trendovi i uvijek ste mogli čuti najaktuelniju muziku oslobođenu bilo kakvih predrasuda.

Danas nas sa svih radio stanica bombarduju do nemilosti „sabranim zlodjelima“ Dine Merlina i nekakvih instant zvijezda koji ni u svojoj ulici nisu popularni. Meni je neshvatljivo da u doba kada je apsolutno sva muzika dostupna na internetu oni vrte iste stvari mjesec dana što svakog normalnog čovjeka tjera na povraćanje. U doba „CD radija“ kupovali su se CD-ovi i ploče i bilo je jako komplikovano doći do onog što želiš. I pored toga je muzika bila mnogo raznovrsnija i tematski prikladnija.

Za tu muziku su bili zaduženi Igor Tuco, Mario Ivanković, Sifet Đubo i na kraju njihov muzički guru Zlatko Šestak. Tuco i Mario su bili jako dobri „zanatski“ tonci ali mislim da je glavni odabir radio Zlatko.

U eter su nam pričali izuzetni novinari Danko Travar, Stevica Šuša i Jasna kojoj sam zaboravio prezime. U to doba se pojavio na radiju i mladi Almir Hadžajlić - Labud, jedini koji je ostao u tom radijskom poslu. Odabir tema je uvijek bio zanimljiv i jako pristupačan mladom čovjeku na kojeg s ovaj radio i bazirao. Vijesti su bile kratke i nenametljive a ne kao današnje koje me tjeraju u očaj. Danas se na radiju vrte i nekakve emisije koje biraju hit dana a koje se ponavljaju češće od vremenske prognoze.


Mnogi mi pripisuju preveliku dozu nostalgije u mom pisanju ali stvarno mislim da nijedan radio koji sada ordinira nije ni do koljena tadašnjem CD-u.


Početkom onih kratkotrajnih sukoba u Zenici iz Metalurga je nestao „CD radio“ i ostavio golemu prazninu u našim ušima.


12 comments:

  1. Sa ovim blogom si krenuo lose, a onda si naglo pao.

    Sto se tice CD radia, ne shvatam bas u cemu je vic. Taj radio jeste bolji od onih koji se danas cuju u Zenici, kao sto je sve bilo bolje nego sto je sada, ali o nekom kvalitetu nema govora. Sjeti se samo omladinskog programa drugog programa radio sarajeva, ili poslusaj danasnji radio sarajevo http://www.radiosarajevo.ba/ i sve ce ti se samo kazati.

    ReplyDelete
  2. Hahaha....
    Iako je i ovaj komentar potpisan(tj,nepotpisan) kao anonymous odogovorit ću ti.CD radio je spomenut kao prvi privatni radio a Sarajevo2 je bio ipak državni radio.I ja sam bio oduševljen Primusom ali ne shvatam čemu ogorčenje.Ja samo pišem o nečemu što je bilo lijepo a sada ga više nema.Današnje radio postaje u Zenici(molim te pročtaj, u Zenici) nisu ni do koljena tadašnjem CD radiu.Radio Sarajevo mi se ne dviđa ali dopusti mi subjektivnost u presuđivanju.
    Smatraj se vrlo privilegovanim što sam odgovrio na tvoj post jer je ovo zadnji na koji sam odogovorio i pustio ga u opticaj a koji nije potpisan .
    pozdrav od umornog Blentovena

    ReplyDelete
  3. Ooooooo kad se samo sjetim Radio CD i kvalitetne raznolikosti njihovog programa. Svi oni fantasticni intervjui koje su radili,odlicna muzika.Po meni, a i po misljenju nekih mojih prijatelja iz Sarajeva , taj radio je bio u jednom trenutku najbolja radio stanica na prostoru BiH. Sjecam se vremena kada smo ispred kafica otvorenih usiju slusali zokinu zajebanciju "skriveni telefon". Oni su imali prve prave djinglove (jedan sa Rambo Amadeusom), vrtili su jazz,klasiku, alternativni rock, pop , heavy metal, al' nikako nisu svirali narodnjake. Ma, super ti je blog i ovo sjecanje na radio CD me je vratilo u moje srednjoskolske dane,kada smo osjecali da Zenica nije kasaba ko ovo danas, nego da smo dio necega mnogo veceg.

    ReplyDelete
  4. Odlican radio. Najbolji i to ne zamo za ove nase zenicke uslove nego i za prostor tadasnje bivse Juge. Sjecam se kako su bili rame uz rame sa Radio Studentom, Radio 101, Radio B92,Sarajevskim Omladinskim ( mislim da je Zoka radio neke stavri za 101 i za Omladinskiu to vrijeme?).
    Radili su dosta super stvari kulturnog karaktera ( rock koncerti, pozorisne predstave,filmske projekcije...ma svasta nesto.
    Muzika im je bila super a i intervjui su im bili vrhunski. Sve sami vrh estrade i politike iz one bivse drzave.Mislim da je Zoka dobio neku medjunarodnu nagradu za CD Radio? Damire blog ti je super i ako budes svracao u Sarajevo javi se, zasluzujes pivo.
    Da li neko zna sta je sa Zokom Miseticem?

    ReplyDelete
  5. E moj Blentoven,

    dotični radio je ostavio nostalgični pečat svakom Zeničaninu pa tako i meni. Radio koji je pokrio i rušio gradske tabue. Otjerao golazan zvanu seljak, i uveo nov trend medijskog izražavanja datašnje Zenice. Usudjujem se pak i reći da je bio primat kojemu bi i današnje "novi klinci" generacije zavidjele, a poneki današnji radio medij bi mogao slušanjem pojedinih emisija slobno se šta i naučiti. Nažalost nije dugo trajalo...pa se tješim, malo al' slatko. Svi oni, koji ga niste voljeli ili slušali može vam biti žao.

    Ivane okreni ovaj link: http://boljederneknegopendrek.blogger.ba/arhiva/2008/11
    ...i pazi up date nije kao u Blentovena

    Moj BLentovenu,
    da se ne bi skrivao kao dosada i time doveo u pitanje moje piskaranje vizevi "anonimusa" i ostalih, red je da se i potpišem.
    Lijep pozdrav!

    Tarik Mujačić

    ReplyDelete
  6. Zoran Misetic je u Pitsburgu U.S.A
    Vrijedilo bih i pomenuti naseg sugradana gospodina Josipa Dujmovica,instituciju FM valova.Pa i tice na grani znaju ko je organizovao najjace dugmic-free koncerte na Balkanu i sire.

    ReplyDelete
  7. ZILO...was here...
    i jos uvijek je ovde :-) ...iz inata..

    p.s. Jasna Stojanovic...Šegvić stariji naravno...(noćni program) ( izvinjavam se, zaboravih kako se cojek zove )..a cini mi se da je i mladji malo radio...bar dok nije otisao u "Fabriku" ...Talijan,(Senad)..Heli...Mirko Srdić (Elvis Dz. Kurtovich)...Ernesto...Labud je jedan od ukupno 2 osobe u Ze koje su uspjesno zavrsile obuku za radijskoga spikera voditelja prije rata u radio Sarajevu..
    ...itd..itd...

    ReplyDelete
  8. OOOOpa. stanite malo, a gdje sam ja u svemu tome, Nedzad Agic - Necko i legendarna emisija Heavy metal Specijal, nedjeljom od 22 do 24 sata. Na tom radiju u toj emisiju je sviralo sto NIKLADA nece svirati n i na jednom prema tome zasluzuje da se spomene, osim toga tada je Zenica imal najbolju postavu metalaca koji su ikad bili na ovim prostorima, to odgovorno tvrdim, uostalom raspitajte se. Bio je to radio nase i Vase mladosti.

    S postovanjem, Nedzad Agic!!!

    ReplyDelete
  9. Misetic je bio pametan i talentovan momak koji je jednostavno dao sebe cijeloga za taj projekat. Imao je ideju , znanja i zelje da tu ideju pretvori u realnost. Okruzio se pametnim i kreativnim ljudima koji su na isti nacin , svojim entuzijazmom zeljeli da prave promjene u tadasnjoj ( a na zalost i danasnjoj) medijskoj zabokrecini. Bio je to radio koji je bio mnogo vise od muzike i price. Bio je to radio koji je konacno svima nama iz Zenice omogucio da se osjecamo globalnije i vaznije. Zoka je bio uz sve to vrhunski voditelj i drago mi je da sam imao tu priliku da ga ne samo slusam nego i gledam uzivo dok je vodio program. Za dvije godine (a i prije dok je radio Omladinski i Nocni Program na Radio Zenici)sve je radio uzivo i bez ikakvih "probiranja" i nikada ga niko ko je zvao u program nije mogao zeznut kakvim blesavim komentarima. Sva njegova ekipa sa Radio CD je odisala kvalitetom i zato je taj radio bio jako uspjesan. Sam je producentski osmisljavao svoj program a i vrlo dobre dzinglove. Sjecam se dok smo stajali ispred Bordoa kako je u trenutku dosao na ideju da kontaktira Rambo Amadeusa i da sa njim napravi dzingl za CD Radio. Mi smo se svi na to smijali i malo ga podjebavali,ali dva mjeseca kasnije svi smo otvorenih usta i zabezeknuti slusali Rambo Amadeusa gdje repuje:
    ""kad sam bio mali i jos sasvim mlad
    skupio sam prnje, pravac u zenicu grad
    kad sam dos'o tamo, zvali me na zur
    jedna mala bezobrazna
    sutnu me u tur
    rek'o sam joj:"bejbi, bejbi, sta bi' ti sad radio
    ma ne bi' ti nista radio
    nego bi' slus'o CD radio".

    Pozdrav Zili i samo da ti kazem da je Segvicevo prvo ime bilo Gojko.

    ReplyDelete
  10. UDAHNITE ČIST ZVUK!
    CD RADIO 100,7 ČUDNIH MEGAHERCA!!!

    ReplyDelete
  11. Čitao ovo na našem CD radiju , bio je divan radio , pun entuzijasta , odlicne ekipe....Nikada vise toliko talenata i takve redakcije ....Ja sam dosao relativno kasno na taj radio 1992 ali sam zapamtio Jasnu i ostalu ekipu ...bilo je to divno vrijeme...Tacno je da sam ostao jos u ovom poslu ali kada nemas takve ljude tesko je napraviti i dobar program....

    ReplyDelete
  12. Rambov dzingl:
    Kad sam bio mali i jos sasvim mlad,
    Skupio sam prnje, pravac u Zenicu grad.
    Kad sam dos'o tamo, zvali me na zur,
    Jedna mala bezobrazna sutnu me u tur!
    Rek'o sam joj:" Bejbi, bejbi...
    Rek'o sam joj:
    "Bejbi, znas li sta bi ti sada radio?"
    "Ne bi ti nista radio,
    Nego bi slusao CD radio!"
    "Jebo te CD radio..."
    A bio je tu i Elvis J. Kurtovich sa svojom emisijom " Udri ga medo nema kape"...

    ReplyDelete