18 January 2009

Komentari

Uvijek su me nervirali komentari ljudi koji se skrivaju iza nadimaka koji im sintetički daju snagu i veliko srce pa mogu pisati i pljuvati po svemu i svačemu.

Taj fenomen sam primijetio na brojnim forumima i odnedavno na blogovima kod drugih ljudi. Ja sam zadnjih dana dobio nekoliko komentara koji su bili nepotpisani. U par njih me se kudilo a u većini hvalilo.

Moram naglasiti da od danas neću objaviti niti jedan komentar koji umjesto imena ima ono famozno „anonymous“.

Ako se nekom ne sviđa ovo što pišem ne mora čitati. Ako mu se sviđa i ima neki normalan komentar neka se slobodno potpiše jer i moje ime stoji u zaglavlju i svako ko čita blog zna ko sam. Ja nisam profesionalni novinar i može mi se potkrasti neka greška. Poštujem svaki komentar o tim greškama i obećavam da će svaki biti objavljen ako je uredno potpisan.

Oprostite na uzurpaciji prostora koji je rezerviran isključivo za postove i priče.

Voli vas vaš Damir Vučak!

1 comment:

  1. ..i mi tebe volimo!BZ znaci bozana zaric!ja sam uzela da zapravo znas ko je ko..kad pritisnem na anonymous ne moram vise nigdje da pisem url ili openid.moram reci da mi je malo dosadilo prijavljivanja,sve je na lozinku i paswort,a ja laptop jedno desetak puta na dan ukljucim i minimum toliko puta se negdje prijavim.to su moji razlozi,znaci nije da se krijem.lijep dan ti zelim.

    ReplyDelete